Modular division instruction and best practices from business
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F12%3A%230000132" target="_blank" >RIV/46358978:_____/12:#0000132 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://modularizace.vsp.cz/materialy-ke-stazeni" target="_blank" >http://modularizace.vsp.cz/materialy-ke-stazeni</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Modulární členění výuky a dobré příklady z praxe
Original language description
Publikace si klade za cíl analyzovat modulární uspořádání studia nejen z pohledu metodiky tvorby modulu, ale i z hlediska strategického přístupu k řízení vysokých škol. Zabývá se podmínkami ovlivňujícími rozhodování managementu vysoké školy v oblasti vzdělávání, které se vztahují k jejímu vnějšímu i vnitřnímu prostředí. Základní řízení a rozhodování zahrnuje zejména tvorbu nabídky studijních oborů s ohledem na zaměření vysoké školy, na její pedagogické a vědecko-výzkumné zázemí, na metody výuky a respektování dlouhodobých trendů v oblasti vzdělávání i ve vztahu k aktuální poptávce na trhu. Východiskem jsou zkušenosti především domácích a zahraničních vysokých škol, využívány jsou jsou osvědčené postupy modulárního členění výuky z oblasti podnikání.
Czech name
Modulární členění výuky a dobré příklady z praxe
Czech description
Publikace si klade za cíl analyzovat modulární uspořádání studia nejen z pohledu metodiky tvorby modulu, ale i z hlediska strategického přístupu k řízení vysokých škol. Zabývá se podmínkami ovlivňujícími rozhodování managementu vysoké školy v oblasti vzdělávání, které se vztahují k jejímu vnějšímu i vnitřnímu prostředí. Základní řízení a rozhodování zahrnuje zejména tvorbu nabídky studijních oborů s ohledem na zaměření vysoké školy, na její pedagogické a vědecko-výzkumné zázemí, na metody výuky a respektování dlouhodobých trendů v oblasti vzdělávání i ve vztahu k aktuální poptávce na trhu. Východiskem jsou zkušenosti především domácích a zahraničních vysokých škol, využívány jsou jsou osvědčené postupy modulárního členění výuky z oblasti podnikání.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87306-11-6
Number of pages
100
Publisher name
EDUCA Service
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—