Systemic possibilities of teaher further education in the context of motivation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000221" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000221 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Systémové možnosti dalšího vzdělávání učitelů v kontextu motivace
Original language description
Studie se zabývá systémem a možnostmi dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a motivací učitelů k dalšímu vzdělávání. Text analyzuje současný stav a možnosti rozvoje učitelské profese, včetně legislativní úpravy a motivačních nástrojů ovlivňujícíchdalší vzdělání učitelů. Důraz je kladen na analýzu změn kurikula středního vzdělávání a na rozvoj profesních kompetencí učitelů.
Czech name
Systémové možnosti dalšího vzdělávání učitelů v kontextu motivace
Czech description
Studie se zabývá systémem a možnostmi dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a motivací učitelů k dalšímu vzdělávání. Text analyzuje současný stav a možnosti rozvoje učitelské profese, včetně legislativní úpravy a motivačních nástrojů ovlivňujícíchdalší vzdělání učitelů. Důraz je kladen na analýzu změn kurikula středního vzdělávání a na rozvoj profesních kompetencí učitelů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Andragogiká revue
ISSN
1804-1698
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
19
Pages from-to
13-31
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—