All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Lifelong professional development of educators in children's homes. Necessity, commitment, obligation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F22%3A00000229" target="_blank" >RIV/46358978:_____/22:00000229 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.kamv.cz/konference-vd-2022-cz" target="_blank" >https://www.kamv.cz/konference-vd-2022-cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Celoživotní vzdělávání vychovatelů v dětských domovech. Potřeba, závazek, povinnost

  • Original language description

    Hlavním cílem příspěvku je představit výsledky výzkumu, který mapoval aktuální potřeby vychovatelů ve školském zařízení pro výkon ústavní výchovy. Za pomoci kvalitativního výzkumného designu jsme zjišťovali, jak samotní vychovatelé hodnotí svoje kompetence k výkonu profese. Zjistili jsme, že prostředí dětských domovů se výrazně změnilo a vychovatelé se setkávají při výkonu své profese s požadavky, na které nebyli dostatečně připraveni. Největší deficity jsme zaznamenali v problematice vzdělání k inkluzivní edukaci. Vychovatelé jasně deklarovali potřebu kvalitního dalšího vzdělávání. Na základě našich výsledků bude možné upravit přípravu a vzdělávání vychovatelů tak, aby mohli kvalitněji vykonávat jejich náročnou profesi.

  • Czech name

    Celoživotní vzdělávání vychovatelů v dětských domovech. Potřeba, závazek, povinnost

  • Czech description

    Hlavním cílem příspěvku je představit výsledky výzkumu, který mapoval aktuální potřeby vychovatelů ve školském zařízení pro výkon ústavní výchovy. Za pomoci kvalitativního výzkumného designu jsme zjišťovali, jak samotní vychovatelé hodnotí svoje kompetence k výkonu profese. Zjistili jsme, že prostředí dětských domovů se výrazně změnilo a vychovatelé se setkávají při výkonu své profese s požadavky, na které nebyli dostatečně připraveni. Největší deficity jsme zaznamenali v problematice vzdělání k inkluzivní edukaci. Vychovatelé jasně deklarovali potřebu kvalitního dalšího vzdělávání. Na základě našich výsledků bude možné upravit přípravu a vzdělávání vychovatelů tak, aby mohli kvalitněji vykonávat jejich náročnou profesi.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů