All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

A view of professional identity in the process of pregradual education of special pedagogues

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F22%3A00000243" target="_blank" >RIV/46358978:_____/22:00000243 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://zenodo.org/record/7643570/files/edukacia-2-2022.pdf?download=1" target="_blank" >https://zenodo.org/record/7643570/files/edukacia-2-2022.pdf?download=1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.33542/EDU2022-2-0" target="_blank" >10.33542/EDU2022-2-0</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pohled na profesní identitu v procesu pregraduálního vzdělávání speciálních pedagogů

  • Original language description

    Odborná studie s názvem „Pohled na profesní identitu v procesu pregraduální vzdělávání speciálních pedagogů“ nabízí jedinečný pohled do socio-demografická struktura studentů speciální pedagogiky s upřesněním vnímání profesní identity v kontextu profesní praxe. Cílem je tedy zjistit, jaký vliv má provádění odborných postupů během průběh studia má na formování profesní identity studentů. Přes dotazníkového šetření, které obdrželo 501 odpovědí, studenti katedry Speciální pedagogika se dívá na důležitost profesní identity, která je budována a se formuje nejen získáváním teoretických znalostí v průběhu studia, ale i v praxe odborné praxe s tendencí ke zvýšení praktických zkušeností během samotné studium. Cílem příspěvku není pouze prezentovat názory studentů, ale také poukázat na důležitou roli odborného vzdělávání při formování profesionála identitu speciálního pedagoga.

  • Czech name

    Pohled na profesní identitu v procesu pregraduálního vzdělávání speciálních pedagogů

  • Czech description

    Odborná studie s názvem „Pohled na profesní identitu v procesu pregraduální vzdělávání speciálních pedagogů“ nabízí jedinečný pohled do socio-demografická struktura studentů speciální pedagogiky s upřesněním vnímání profesní identity v kontextu profesní praxe. Cílem je tedy zjistit, jaký vliv má provádění odborných postupů během průběh studia má na formování profesní identity studentů. Přes dotazníkového šetření, které obdrželo 501 odpovědí, studenti katedry Speciální pedagogika se dívá na důležitost profesní identity, která je budována a se formuje nejen získáváním teoretických znalostí v průběhu studia, ale i v praxe odborné praxe s tendencí ke zvýšení praktických zkušeností během samotné studium. Cílem příspěvku není pouze prezentovat názory studentů, ale také poukázat na důležitou roli odborného vzdělávání při formování profesionála identitu speciálního pedagoga.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Edukácia

  • ISSN

    1339-8725

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    5

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    69-82

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database