A view of professional identity in the process of pregradual education of special pedagogues
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F22%3A00000243" target="_blank" >RIV/46358978:_____/22:00000243 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://zenodo.org/record/7643570/files/edukacia-2-2022.pdf?download=1" target="_blank" >https://zenodo.org/record/7643570/files/edukacia-2-2022.pdf?download=1</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.33542/EDU2022-2-0" target="_blank" >10.33542/EDU2022-2-0</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohled na profesní identitu v procesu pregraduálního vzdělávání speciálních pedagogů
Original language description
Odborná studie s názvem „Pohled na profesní identitu v procesu pregraduální vzdělávání speciálních pedagogů“ nabízí jedinečný pohled do socio-demografická struktura studentů speciální pedagogiky s upřesněním vnímání profesní identity v kontextu profesní praxe. Cílem je tedy zjistit, jaký vliv má provádění odborných postupů během průběh studia má na formování profesní identity studentů. Přes dotazníkového šetření, které obdrželo 501 odpovědí, studenti katedry Speciální pedagogika se dívá na důležitost profesní identity, která je budována a se formuje nejen získáváním teoretických znalostí v průběhu studia, ale i v praxe odborné praxe s tendencí ke zvýšení praktických zkušeností během samotné studium. Cílem příspěvku není pouze prezentovat názory studentů, ale také poukázat na důležitou roli odborného vzdělávání při formování profesionála identitu speciálního pedagoga.
Czech name
Pohled na profesní identitu v procesu pregraduálního vzdělávání speciálních pedagogů
Czech description
Odborná studie s názvem „Pohled na profesní identitu v procesu pregraduální vzdělávání speciálních pedagogů“ nabízí jedinečný pohled do socio-demografická struktura studentů speciální pedagogiky s upřesněním vnímání profesní identity v kontextu profesní praxe. Cílem je tedy zjistit, jaký vliv má provádění odborných postupů během průběh studia má na formování profesní identity studentů. Přes dotazníkového šetření, které obdrželo 501 odpovědí, studenti katedry Speciální pedagogika se dívá na důležitost profesní identity, která je budována a se formuje nejen získáváním teoretických znalostí v průběhu studia, ale i v praxe odborné praxe s tendencí ke zvýšení praktických zkušeností během samotné studium. Cílem příspěvku není pouze prezentovat názory studentů, ale také poukázat na důležitou roli odborného vzdělávání při formování profesionála identitu speciálního pedagoga.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Edukácia
ISSN
1339-8725
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
14
Pages from-to
69-82
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—