All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The limit states of the high-strength metal sheets by the higher deformation speeds

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F04%3A24210089" target="_blank" >RIV/46747885:24210/04:24210089 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mezní stavy pevnostních plechů při vyšších deformačních rychlostech

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá hodnocením vlivu rychlosti deformace na dosahované mezní stavy pevnostního plechu, používaného v automobilovém průmyslu pro zvýšení tuhosti karoserie. Na materiálu, u kterého ještě nebyla realizována deformace, je dosaženo mezního stau vypínáním tvarových vzorků polokulovým tažníkem. Pro měření jsou použity rychlosti: v1 = 0,01 m?s-1 (rychlost beranu lisu), rychlost v2 = 17,78 m?s-1 (64 km/hod.), což je standardní rychlost bariérové zkoušky při čelním nárazu automobilu. Porovnány jsudiagramy mezních přetvoření sestrojené v souřadnicích (?1?2?) pro obě použité rychlosti. Cílem příspěvku je seznámit účastníky konference s výsledky popsaných experimentů.

  • Czech name

    Mezní stavy pevnostních plechů při vyšších deformačních rychlostech

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá hodnocením vlivu rychlosti deformace na dosahované mezní stavy pevnostního plechu, používaného v automobilovém průmyslu pro zvýšení tuhosti karoserie. Na materiálu, u kterého ještě nebyla realizována deformace, je dosaženo mezního stau vypínáním tvarových vzorků polokulovým tažníkem. Pro měření jsou použity rychlosti: v1 = 0,01 m?s-1 (rychlost beranu lisu), rychlost v2 = 17,78 m?s-1 (64 km/hod.), což je standardní rychlost bariérové zkoušky při čelním nárazu automobilu. Porovnány jsudiagramy mezních přetvoření sestrojené v souřadnicích (?1?2?) pro obě použité rychlosti. Cílem příspěvku je seznámit účastníky konference s výsledky popsaných experimentů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    7.mezinárodní konference ?FORM 2004?,Brno, 2004

  • ISBN

    80-86607-11-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    75-80

  • Publisher name

    Vysoké učení technické v Brně,fakulta strojní,ústav strojírenské technologie

  • Place of publication

    Brno, Česká Republika

  • Event location

    Brno, Česká Republika

  • Event date

    Jan 1, 2004

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article