All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The limit states of the high-strenght metal sheets by the higher deformation speeds

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F04%3A24210091" target="_blank" >RIV/46747885:24210/04:24210091 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mezní stavy pevnostních plechů při vyšších deformačních rychlostech

  • Original language description

    V příspěvku je rámcově shrnuta metodika řešení experimentální části autorovy disertační práce ?Rozvoj deformace a mezní stavy pevnostních plechů při vyšších deformačních rychlostech.? Tato práce se zabývá zpracovatelností materiálů se zvýšenými pevnostníi charakteristikami používaných v automobilovém průmyslu při stavbě karoserie. Tyto materiály jsou výrobci plechu vyvíjeny jako reakce na tlak nových plastických a kompozitních hmot. Jedná se především o plechy na bázi dvou a více fází, zpevňující oceleaocele martenzitické. Jsou zde hodnoceny základní mechanické vlastnosti vybraných materiálů. Základními zkouškami celé práce je určení FLD diagramů při různých deformačních rychlostech. Použité rychlosti jsou s1 = 0,01 m/s a s2= 17,78 m/s.

  • Czech name

    Mezní stavy pevnostních plechů při vyšších deformačních rychlostech

  • Czech description

    V příspěvku je rámcově shrnuta metodika řešení experimentální části autorovy disertační práce ?Rozvoj deformace a mezní stavy pevnostních plechů při vyšších deformačních rychlostech.? Tato práce se zabývá zpracovatelností materiálů se zvýšenými pevnostníi charakteristikami používaných v automobilovém průmyslu při stavbě karoserie. Tyto materiály jsou výrobci plechu vyvíjeny jako reakce na tlak nových plastických a kompozitních hmot. Jedná se především o plechy na bázi dvou a více fází, zpevňující oceleaocele martenzitické. Jsou zde hodnoceny základní mechanické vlastnosti vybraných materiálů. Základními zkouškami celé práce je určení FLD diagramů při různých deformačních rychlostech. Použité rychlosti jsou s1 = 0,01 m/s a s2= 17,78 m/s.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní vědecké sympozium u příležitosti 25. výročí ustavení katedry tváření a plastů

  • ISBN

    80-7083-856-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    37-42

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec, Česká Republika

  • Event location

    Liberec, Česká Republika

  • Event date

    Jan 1, 2004

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article