All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DEVELOPMENT OF ACTIVELY CONTROLLED DRIVER?S SEAT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F08%3A%230000877" target="_blank" >RIV/46747885:24220/08:#0000877 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VÝVOJ AKTIVNĚ ŘÍZENÉ SEDAČKY ŘIDIČE

  • Original language description

    V příspěvku jsou popsány výsledky měření pasivní a aktivní sedačky řidiče. První měření byla provedena v hydro ? dynamické laboratoři. Použité budící signály byly jak umělé, např. ?Chirp? , tak i signály vypočtené z měření na nákladních automobilech, např. ?Tatra?. Závěry z měření provedených v laboratoři jsou: testovaná pasivní sedačka řidiče je téměř lineárním systémem, kdežto vyvíjená aktivní sedačka řidiče má výrazně nelineární charakter. Obě sedačky uvedených typů byly testovány též v kabině nákladního auta při jízdách po drahách testovacího polygonu (spol. Tatra v Kopřivnici) a i po veřejných vozovkách. Několik výsledků uvedených měření je uvedeno v příspěvku. Byly zjištěny velké rozdíly mezi měřeními provedenými v laboratoři a měřeními provedenými na nákladním automobilu. Vliv řidiče na měřená zrychlení sedačky je velmi významný.

  • Czech name

    VÝVOJ AKTIVNĚ ŘÍZENÉ SEDAČKY ŘIDIČE

  • Czech description

    V příspěvku jsou popsány výsledky měření pasivní a aktivní sedačky řidiče. První měření byla provedena v hydro ? dynamické laboratoři. Použité budící signály byly jak umělé, např. ?Chirp? , tak i signály vypočtené z měření na nákladních automobilech, např. ?Tatra?. Závěry z měření provedených v laboratoři jsou: testovaná pasivní sedačka řidiče je téměř lineárním systémem, kdežto vyvíjená aktivní sedačka řidiče má výrazně nelineární charakter. Obě sedačky uvedených typů byly testovány též v kabině nákladního auta při jízdách po drahách testovacího polygonu (spol. Tatra v Kopřivnici) a i po veřejných vozovkách. Několik výsledků uvedených měření je uvedeno v příspěvku. Byly zjištěny velké rozdíly mezi měřeními provedenými v laboratoři a měřeními provedenými na nákladním automobilu. Vliv řidiče na měřená zrychlení sedačky je velmi významný.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Interaction of dynamic systems with surroundings and systems with feedbacks

  • ISBN

    978-80-87012-15-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ústav termomechaniky AV ČR

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Prague

  • Event date

    Nov 25, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article