Using augmented reality for product features presentation or innovative prototyping
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F16%3A00003954" target="_blank" >RIV/46747885:24220/16:00003954 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/46747885:24620/16:00003954
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití smíšené reality pro prezentaci užitných vlastností výrobku nebo inovativní prototypování
Original language description
Cílem smluvního výzkumu byla příprava dvou konkrétních prototypových řešení na platformě Microsoft Hololens – v oblasti marketingu jako „virtual showroom“ kombinující reálnou scénu s prezentací virtuálního vozu, v oblasti plánování výroby řešení simulující spolupráci dvou sensitivních robotů na lince, z nichž jeden je virtuálního, ale druhý je fyzický, skutečný. V rámci prototypu bylo připraveno řešení s využitím vývojové platformy unity pro hololens, kde byla připravena scéna a odpovídající objekty. V jednotlivých ukázkách byly využity standardní vývojové nástroje, c# pro custom scritpy, aplikace v hololens je schopná komunikovat na backendy sensitivních robotů a odesílat http requesty pro získání jejich skutečné polohy z řídicího systému robotů za účelem zpřesnění trackingu fyzických objektů ve virtuální scéně, byly využity standardní funkce spatial sound, space mapping, physics (včetně vývoje vlastních fyzikálních chování objektů), rigid body, colliders, atd. V rámci konkrétní simulace virtuálního autosalonu byla navíc využito trackování uživatele ve scéně a její dynamické přizpůsobení jeho pohybu, řízení hlasitosti přehrávaného videa s využitím trackingu a spatial sound vše vždy s cílem scénu co nejvíce přiblížit reálnému prostředí, ve kterém se uživatel pohybuje.
Czech name
Využití smíšené reality pro prezentaci užitných vlastností výrobku nebo inovativní prototypování
Czech description
Cílem smluvního výzkumu byla příprava dvou konkrétních prototypových řešení na platformě Microsoft Hololens – v oblasti marketingu jako „virtual showroom“ kombinující reálnou scénu s prezentací virtuálního vozu, v oblasti plánování výroby řešení simulující spolupráci dvou sensitivních robotů na lince, z nichž jeden je virtuálního, ale druhý je fyzický, skutečný. V rámci prototypu bylo připraveno řešení s využitím vývojové platformy unity pro hololens, kde byla připravena scéna a odpovídající objekty. V jednotlivých ukázkách byly využity standardní vývojové nástroje, c# pro custom scritpy, aplikace v hololens je schopná komunikovat na backendy sensitivních robotů a odesílat http requesty pro získání jejich skutečné polohy z řídicího systému robotů za účelem zpřesnění trackingu fyzických objektů ve virtuální scéně, byly využity standardní funkce spatial sound, space mapping, physics (včetně vývoje vlastních fyzikálních chování objektů), rigid body, colliders, atd. V rámci konkrétní simulace virtuálního autosalonu byla navíc využito trackování uživatele ve scéně a její dynamické přizpůsobení jeho pohybu, řízení hlasitosti přehrávaného videa s využitím trackingu a spatial sound vše vždy s cílem scénu co nejvíce přiblížit reálnému prostředí, ve kterém se uživatel pohybuje.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
6
Place of publication
—
Publisher/client name
ŠKODA AUTO
Version
—