All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Using augmented reality for product features presentation or innovative prototyping

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F16%3A00003954" target="_blank" >RIV/46747885:24220/16:00003954 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/46747885:24620/16:00003954

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití smíšené reality pro prezentaci užitných vlastností výrobku nebo inovativní prototypování

  • Original language description

    Cílem smluvního výzkumu byla příprava dvou konkrétních prototypových řešení na platformě Microsoft Hololens – v oblasti marketingu jako „virtual showroom“ kombinující reálnou scénu s prezentací virtuálního vozu, v oblasti plánování výroby řešení simulující spolupráci dvou sensitivních robotů na lince, z nichž jeden je virtuálního, ale druhý je fyzický, skutečný. V rámci prototypu bylo připraveno řešení s využitím vývojové platformy unity pro hololens, kde byla připravena scéna a odpovídající objekty. V jednotlivých ukázkách byly využity standardní vývojové nástroje, c# pro custom scritpy, aplikace v hololens je schopná komunikovat na backendy sensitivních robotů a odesílat http requesty pro získání jejich skutečné polohy z řídicího systému robotů za účelem zpřesnění trackingu fyzických objektů ve virtuální scéně, byly využity standardní funkce spatial sound, space mapping, physics (včetně vývoje vlastních fyzikálních chování objektů), rigid body, colliders, atd. V rámci konkrétní simulace virtuálního autosalonu byla navíc využito trackování uživatele ve scéně a její dynamické přizpůsobení jeho pohybu, řízení hlasitosti přehrávaného videa s využitím trackingu a spatial sound vše vždy s cílem scénu co nejvíce přiblížit reálnému prostředí, ve kterém se uživatel pohybuje.

  • Czech name

    Využití smíšené reality pro prezentaci užitných vlastností výrobku nebo inovativní prototypování

  • Czech description

    Cílem smluvního výzkumu byla příprava dvou konkrétních prototypových řešení na platformě Microsoft Hololens – v oblasti marketingu jako „virtual showroom“ kombinující reálnou scénu s prezentací virtuálního vozu, v oblasti plánování výroby řešení simulující spolupráci dvou sensitivních robotů na lince, z nichž jeden je virtuálního, ale druhý je fyzický, skutečný. V rámci prototypu bylo připraveno řešení s využitím vývojové platformy unity pro hololens, kde byla připravena scéna a odpovídající objekty. V jednotlivých ukázkách byly využity standardní vývojové nástroje, c# pro custom scritpy, aplikace v hololens je schopná komunikovat na backendy sensitivních robotů a odesílat http requesty pro získání jejich skutečné polohy z řídicího systému robotů za účelem zpřesnění trackingu fyzických objektů ve virtuální scéně, byly využity standardní funkce spatial sound, space mapping, physics (včetně vývoje vlastních fyzikálních chování objektů), rigid body, colliders, atd. V rámci konkrétní simulace virtuálního autosalonu byla navíc využito trackování uživatele ve scéně a její dynamické přizpůsobení jeho pohybu, řízení hlasitosti přehrávaného videa s využitím trackingu a spatial sound vše vždy s cílem scénu co nejvíce přiblížit reálnému prostředí, ve kterém se uživatel pohybuje.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    6

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    ŠKODA AUTO

  • Version