All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Psychomotor diagnostics and intervention approaches in pedagogical practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F23%3A00011935" target="_blank" >RIV/46747885:24220/23:00011935 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/46747885:24510/23:00011935

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Psychomotorická diagnostika a intervenční přístupy v praxi pedagoga

  • Original language description

    Cílem projektu bylo vytvořit diagnostický prostředek pro stanovení úrovně motorické kompetence u dětí ve věkové kategorii od 6 do 11 let. Je určen pedagogům 1. stupně základních škol, kteří nemají v rukou neklinický prostředek pro prvotní screening úrovně motorické kompetence. Je realizovatelný v běžné výuce ve školním prostředí pro vyhledávání dětí s motorickými obtížemi, které mohou v těžší formě indikovat vývojovou poruchu koordinace klasifikovanou jako specifickou poruchu učení. Vyhodnocení úrovně motorické kompetence i případných oblastí oslabení je usnadněno vytvořením jednoduchého online programu dostupného po registraci na webových stránkách projektu. Po vyhodnocení případných oslabení lze při nápravě navázat v projektu vytvořenými metodickými listy se specifickým zaměřením na oslabenou oblast motoriky.

  • Czech name

    Psychomotorická diagnostika a intervenční přístupy v praxi pedagoga

  • Czech description

    Cílem projektu bylo vytvořit diagnostický prostředek pro stanovení úrovně motorické kompetence u dětí ve věkové kategorii od 6 do 11 let. Je určen pedagogům 1. stupně základních škol, kteří nemají v rukou neklinický prostředek pro prvotní screening úrovně motorické kompetence. Je realizovatelný v běžné výuce ve školním prostředí pro vyhledávání dětí s motorickými obtížemi, které mohou v těžší formě indikovat vývojovou poruchu koordinace klasifikovanou jako specifickou poruchu učení. Vyhodnocení úrovně motorické kompetence i případných oblastí oslabení je usnadněno vytvořením jednoduchého online programu dostupného po registraci na webových stránkách projektu. Po vyhodnocení případných oslabení lze při nápravě navázat v projektu vytvořenými metodickými listy se specifickým zaměřením na oslabenou oblast motoriky.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50901 - Other social sciences

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL03000221" target="_blank" >TL03000221: Diagnostics of motor competence in pedagogical practice: identification of dyspractically endangered school age children</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    61

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    TA ČR

  • Version