Psychomotor diagnostics and intervention approaches in pedagogical practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F23%3A00011935" target="_blank" >RIV/46747885:24220/23:00011935 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/46747885:24510/23:00011935
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Psychomotorická diagnostika a intervenční přístupy v praxi pedagoga
Original language description
Cílem projektu bylo vytvořit diagnostický prostředek pro stanovení úrovně motorické kompetence u dětí ve věkové kategorii od 6 do 11 let. Je určen pedagogům 1. stupně základních škol, kteří nemají v rukou neklinický prostředek pro prvotní screening úrovně motorické kompetence. Je realizovatelný v běžné výuce ve školním prostředí pro vyhledávání dětí s motorickými obtížemi, které mohou v těžší formě indikovat vývojovou poruchu koordinace klasifikovanou jako specifickou poruchu učení. Vyhodnocení úrovně motorické kompetence i případných oblastí oslabení je usnadněno vytvořením jednoduchého online programu dostupného po registraci na webových stránkách projektu. Po vyhodnocení případných oslabení lze při nápravě navázat v projektu vytvořenými metodickými listy se specifickým zaměřením na oslabenou oblast motoriky.
Czech name
Psychomotorická diagnostika a intervenční přístupy v praxi pedagoga
Czech description
Cílem projektu bylo vytvořit diagnostický prostředek pro stanovení úrovně motorické kompetence u dětí ve věkové kategorii od 6 do 11 let. Je určen pedagogům 1. stupně základních škol, kteří nemají v rukou neklinický prostředek pro prvotní screening úrovně motorické kompetence. Je realizovatelný v běžné výuce ve školním prostředí pro vyhledávání dětí s motorickými obtížemi, které mohou v těžší formě indikovat vývojovou poruchu koordinace klasifikovanou jako specifickou poruchu učení. Vyhodnocení úrovně motorické kompetence i případných oblastí oslabení je usnadněno vytvořením jednoduchého online programu dostupného po registraci na webových stránkách projektu. Po vyhodnocení případných oslabení lze při nápravě navázat v projektu vytvořenými metodickými listy se specifickým zaměřením na oslabenou oblast motoriky.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50901 - Other social sciences
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL03000221" target="_blank" >TL03000221: Diagnostics of motor competence in pedagogical practice: identification of dyspractically endangered school age children</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2023
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
61
Place of publication
—
Publisher/client name
TA ČR
Version
—