Customer value concept and attributes in services
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190678" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190678 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb
Original language description
V posledních letech hodnota zákazníka a řízení vztahů se zákazníky (CRM)se staly jedním z nejvýznamnějších faktorů v získávání a udržení zákazníků pro firmy působící v sektoru služeb. Ve snaze definovat hodnotu zákazníka bylo napsáno hodně článků. Bylo provedeno také několik výzkumů s cílem prozkoumat různé aspekty hodnoty zákazníka. Článek se zabývá hodnotou zákazníka a prezentuje koncepční rámec zaměřený na měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků v sektoru služeb.
Czech name
Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb
Czech description
V posledních letech hodnota zákazníka a řízení vztahů se zákazníky (CRM)se staly jedním z nejvýznamnějších faktorů v získávání a udržení zákazníků pro firmy působící v sektoru služeb. Ve snaze definovat hodnotu zákazníka bylo napsáno hodně článků. Bylo provedeno také několik výzkumů s cílem prozkoumat různé aspekty hodnoty zákazníka. Článek se zabývá hodnotou zákazníka a prezentuje koncepční rámec zaměřený na měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků v sektoru služeb.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
17
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
4-6
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—