All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer value concept and attributes in services

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190678" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190678 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb

  • Original language description

    V posledních letech hodnota zákazníka a řízení vztahů se zákazníky (CRM)se staly jedním z nejvýznamnějších faktorů v získávání a udržení zákazníků pro firmy působící v sektoru služeb. Ve snaze definovat hodnotu zákazníka bylo napsáno hodně článků. Bylo provedeno také několik výzkumů s cílem prozkoumat různé aspekty hodnoty zákazníka. Článek se zabývá hodnotou zákazníka a prezentuje koncepční rámec zaměřený na měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků v sektoru služeb.

  • Czech name

    Koncepce a atributy hodnoty zákazníka v oblasti služeb

  • Czech description

    V posledních letech hodnota zákazníka a řízení vztahů se zákazníky (CRM)se staly jedním z nejvýznamnějších faktorů v získávání a udržení zákazníků pro firmy působící v sektoru služeb. Ve snaze definovat hodnotu zákazníka bylo napsáno hodně článků. Bylo provedeno také několik výzkumů s cílem prozkoumat různé aspekty hodnoty zákazníka. Článek se zabývá hodnotou zákazníka a prezentuje koncepční rámec zaměřený na měření hodnoty zákazníka a jejího vlivu na spokojenost a loajalitu zákazníků v sektoru služeb.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    17

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    4-6

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database