CRM and its implication for service providers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190687" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190687 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
CRM and its implication for service providers
Original language description
Customer relationship management (CRM) and customer value have become one of the most significant factors in attracting and retaining customers for service providers. The paper discusses methodology and findings of the research conducted on customer value attributes in the service sector.
Czech name
CRM a jeho využití v oblati služeb
Czech description
Hodnota zákazníka a řízení vztahů se zákazníky (CRM)se staly jedním z nejvýznamnějších faktorů v získávání a udržení zákazníků pro firmy působící v sektoru služeb. Článek prezentuje metodologii a výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění atributů hodnoty zákazníka v oblasti služeb.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing in 21st Century: Paradigma, Strategy, Tactics
ISBN
978-954-21-0333-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1-5
Publisher name
University of Economics Varna
Place of publication
Varna
Event location
Varna, Bulharsko
Event date
Sep 28, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—