All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CRM and its implication for service providers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190687" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190687 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    CRM and its implication for service providers

  • Original language description

    Customer relationship management (CRM) and customer value have become one of the most significant factors in attracting and retaining customers for service providers. The paper discusses methodology and findings of the research conducted on customer value attributes in the service sector.

  • Czech name

    CRM a jeho využití v oblati služeb

  • Czech description

    Hodnota zákazníka a řízení vztahů se zákazníky (CRM)se staly jedním z nejvýznamnějších faktorů v získávání a udržení zákazníků pro firmy působící v sektoru služeb. Článek prezentuje metodologii a výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění atributů hodnoty zákazníka v oblasti služeb.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Marketing in 21st Century: Paradigma, Strategy, Tactics

  • ISBN

    978-954-21-0333-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1-5

  • Publisher name

    University of Economics Varna

  • Place of publication

    Varna

  • Event location

    Varna, Bulharsko

  • Event date

    Sep 28, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article