All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer's Satisfaction in Tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F12%3A%230001775" target="_blank" >RIV/46747885:24310/12:#0001775 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Faktory spokojenosti zákazníků v cestovním ruchu

  • Original language description

    Koncept spokojenosti zákazníků je v odborné literatuře hodně diskutován. Pro získání a udržení zákazníků je považován za důležitý faktor. Hlavním důvodem je vliv spokojenosti zákazníků na finanční ukazatele podniku. Spokojení zákazníci realizují opakované nákupy, jsou loajálnější, méně citliví na zvýšení ceny a navíc sdílejí své pozitivní zkušenosti s dalšími. Tento článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníků v cestovním ruchu, konkrétně na spokojenost se službami nabízenými cestovními kancelářemi. Spokojenost zákazníků byla měřena jak jedno-dimenzionálním (celková spokojenost), tak i více-dimenzionálním způsobem (spokojenost s vybranými atributy spokojenosti zákazníků). Proměnné určující spokojenost zákazníků byly získány pomocí explorativního výzkumu s využitím metody focus group. Celkem bylo vygenerováno 39 proměnných, které byly následně seskupeny do těchto dimenzí: nabídka cestovních kanceláří, poznatky a informace poskytované cestovními kancelářemi, dop

  • Czech name

    Faktory spokojenosti zákazníků v cestovním ruchu

  • Czech description

    Koncept spokojenosti zákazníků je v odborné literatuře hodně diskutován. Pro získání a udržení zákazníků je považován za důležitý faktor. Hlavním důvodem je vliv spokojenosti zákazníků na finanční ukazatele podniku. Spokojení zákazníci realizují opakované nákupy, jsou loajálnější, méně citliví na zvýšení ceny a navíc sdílejí své pozitivní zkušenosti s dalšími. Tento článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníků v cestovním ruchu, konkrétně na spokojenost se službami nabízenými cestovními kancelářemi. Spokojenost zákazníků byla měřena jak jedno-dimenzionálním (celková spokojenost), tak i více-dimenzionálním způsobem (spokojenost s vybranými atributy spokojenosti zákazníků). Proměnné určující spokojenost zákazníků byly získány pomocí explorativního výzkumu s využitím metody focus group. Celkem bylo vygenerováno 39 proměnných, které byly následně seskupeny do těchto dimenzí: nabídka cestovních kanceláří, poznatky a informace poskytované cestovními kancelářemi, dop

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    E+M Ekonomie a management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    15

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    160-170

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database