Use of Social Networks by Small and Medium-sized Companies for Communication with the Consumer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002271" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002271 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem
Original language description
Sociální média se bezpochyby řadí k důležitým způsobům současné moderní marketingové komunikace. Předmětem této monografie jsou malé a střední firmy, které využívají ke komunikaci se spotřebitelem sociální média. Konkurence na trhu ovšem neustále roste amalé nebo střední firmy mají stále těžší pozici se prosadit proti nadnárodním řetězcům. Chtějí-li v tomto boji tyto firmy obstát, musí využívat všech prostředků k navazování dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Jednou z možností, jak tento vztah budovat,jsou sociální média, kde nerozhodují finanční prostředky, ale aktivita, kreativita, nápad nebo myšlenka. Otázkou však zůstává, jakým způsobem by firmy měly sociální média využívat, aby uspokojily individuální přání a potřeby zákazníků a udržely se na trhu. Řešením může být navržení určitého standardu způsobu komunikace, který by malým nebo středním firmám dával obecný návod na budování vztahu se zákazníkem. Monografie si proto klade za cíl navrhnout model marketingové komunikace reflektu
Czech name
Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem
Czech description
Sociální média se bezpochyby řadí k důležitým způsobům současné moderní marketingové komunikace. Předmětem této monografie jsou malé a střední firmy, které využívají ke komunikaci se spotřebitelem sociální média. Konkurence na trhu ovšem neustále roste amalé nebo střední firmy mají stále těžší pozici se prosadit proti nadnárodním řetězcům. Chtějí-li v tomto boji tyto firmy obstát, musí využívat všech prostředků k navazování dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Jednou z možností, jak tento vztah budovat,jsou sociální média, kde nerozhodují finanční prostředky, ale aktivita, kreativita, nápad nebo myšlenka. Otázkou však zůstává, jakým způsobem by firmy měly sociální média využívat, aby uspokojily individuální přání a potřeby zákazníků a udržely se na trhu. Řešením může být navržení určitého standardu způsobu komunikace, který by malým nebo středním firmám dával obecný návod na budování vztahu se zákazníkem. Monografie si proto klade za cíl navrhnout model marketingové komunikace reflektu
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7494-157-3
Number of pages
319
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
UT code for WoS book
—