TOEIC Listening and Reading as Part of Student‘s Evaluation at the Technical University of Liberec
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00009552" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00009552 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2021_3_06.pdf" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2021_3_06.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-3-006" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-3-006</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
TOEIC Listening and Reading jako součást hodnocení studentů Technické univerzity v Liberci
Original language description
Ve článku je nejprve uvedena charakteristika testu TOEIC v kontextu testování studentů na Technické univerzitě v Liberci, Katedře cizích jazyků. Dále je popsána analýza výsledků těchto testů získaných v období let 2015 - 2020. Analýza byla zaměřena na porovnání skóre, které uchazeči dosáhli v sekcích testu ve čtení a v poslechu. Výsledky šetření jsou podnětem k návrhu na úpravy sylabů jazykových kurzů tak, abychom se zaměřili na vyváženost učebních aktivit a podpoření slabších dovedností studentů, kterými jsou problémy ve čtení s porozuměním. Dalším zdrojem informací k aktualizaci učebních plánů jsou názory studentů, kteří test TOEIC i jazykový kurz absolvovali v roce 2019.
Czech name
TOEIC Listening and Reading jako součást hodnocení studentů Technické univerzity v Liberci
Czech description
Ve článku je nejprve uvedena charakteristika testu TOEIC v kontextu testování studentů na Technické univerzitě v Liberci, Katedře cizích jazyků. Dále je popsána analýza výsledků těchto testů získaných v období let 2015 - 2020. Analýza byla zaměřena na porovnání skóre, které uchazeči dosáhli v sekcích testu ve čtení a v poslechu. Výsledky šetření jsou podnětem k návrhu na úpravy sylabů jazykových kurzů tak, abychom se zaměřili na vyváženost učebních aktivit a podpoření slabších dovedností studentů, kterými jsou problémy ve čtení s porozuměním. Dalším zdrojem informací k aktualizaci učebních plánů jsou názory studentů, kteří test TOEIC i jazykový kurz absolvovali v roce 2019.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ACC Journal
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Volume of the periodical
27
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
53-59
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—