All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School-age children and their perception of online marketing communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F23%3A00011271" target="_blank" >RIV/46747885:24310/23:00011271 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/46747885:24510/23:00011271

  • Result on the web

    <a href="https://clanky.rvp.cz/clanek/23591/ONLINE-SVET-JEDNA-VELKA-REKLAMA.html" target="_blank" >https://clanky.rvp.cz/clanek/23591/ONLINE-SVET-JEDNA-VELKA-REKLAMA.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace

  • Original language description

    Didaktická pomůcka se skládá z edukativních videí pro učitele, metodiky, pracovních listů pro žáky 5. a 6. tříd základních škol případně gymnázií, archy se správnými odpověďmi a prezentacemi do hodin. Videa jsou určena učitelům k přiblížení problematiky online marketingu, aby byli schopni téma žákům vysvětlit. Cílem materiálů pro žáky je seznámit je s různými formami online marketingových sdělení a naučit je o nich kriticky přemýšlet. Didaktická pomůcka je koncipovaná jako ucelený materiál pro výuku průřezového tématu Mediální výchovy a je tedy vhodné respektovat návaznost jednotlivých témat, aby bylo možné naplnit očekávané cíle. Jednotlivé pracovní listy jsou vhodné do různých předmětů v rámci průřezového tématu mediální výchovy.

  • Czech name

    Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace

  • Czech description

    Didaktická pomůcka se skládá z edukativních videí pro učitele, metodiky, pracovních listů pro žáky 5. a 6. tříd základních škol případně gymnázií, archy se správnými odpověďmi a prezentacemi do hodin. Videa jsou určena učitelům k přiblížení problematiky online marketingu, aby byli schopni téma žákům vysvětlit. Cílem materiálů pro žáky je seznámit je s různými formami online marketingových sdělení a naučit je o nich kriticky přemýšlet. Didaktická pomůcka je koncipovaná jako ucelený materiál pro výuku průřezového tématu Mediální výchovy a je tedy vhodné respektovat návaznost jednotlivých témat, aby bylo možné naplnit očekávané cíle. Jednotlivé pracovní listy jsou vhodné do různých předmětů v rámci průřezového tématu mediální výchovy.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL03000236" target="_blank" >TL03000236: School age children and their perception of online marketing communication</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů