School-age children and their perception of online marketing communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F23%3A00011271" target="_blank" >RIV/46747885:24310/23:00011271 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/46747885:24510/23:00011271
Result on the web
<a href="https://clanky.rvp.cz/clanek/23591/ONLINE-SVET-JEDNA-VELKA-REKLAMA.html" target="_blank" >https://clanky.rvp.cz/clanek/23591/ONLINE-SVET-JEDNA-VELKA-REKLAMA.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace
Original language description
Didaktická pomůcka se skládá z edukativních videí pro učitele, metodiky, pracovních listů pro žáky 5. a 6. tříd základních škol případně gymnázií, archy se správnými odpověďmi a prezentacemi do hodin. Videa jsou určena učitelům k přiblížení problematiky online marketingu, aby byli schopni téma žákům vysvětlit. Cílem materiálů pro žáky je seznámit je s různými formami online marketingových sdělení a naučit je o nich kriticky přemýšlet. Didaktická pomůcka je koncipovaná jako ucelený materiál pro výuku průřezového tématu Mediální výchovy a je tedy vhodné respektovat návaznost jednotlivých témat, aby bylo možné naplnit očekávané cíle. Jednotlivé pracovní listy jsou vhodné do různých předmětů v rámci průřezového tématu mediální výchovy.
Czech name
Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace
Czech description
Didaktická pomůcka se skládá z edukativních videí pro učitele, metodiky, pracovních listů pro žáky 5. a 6. tříd základních škol případně gymnázií, archy se správnými odpověďmi a prezentacemi do hodin. Videa jsou určena učitelům k přiblížení problematiky online marketingu, aby byli schopni téma žákům vysvětlit. Cílem materiálů pro žáky je seznámit je s různými formami online marketingových sdělení a naučit je o nich kriticky přemýšlet. Didaktická pomůcka je koncipovaná jako ucelený materiál pro výuku průřezového tématu Mediální výchovy a je tedy vhodné respektovat návaznost jednotlivých témat, aby bylo možné naplnit očekávané cíle. Jednotlivé pracovní listy jsou vhodné do různých předmětů v rámci průřezového tématu mediální výchovy.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL03000236" target="_blank" >TL03000236: School age children and their perception of online marketing communication</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů