Ethical dilemmas in school counseling practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000399" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000399 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Etická dilemata v poradenské praxi školy
Original language description
Příspěvek přináší zamyšlení nad otázkou profesní etiky učitelů ? výchovných poradců poskytujících poradenské služby žákům, rodičům a učitelům v prostředí školy. Zabývá se otázkou prožívání rozporuplnosti rolí učitele a výchovného poradce v jedné osobě vedoucích k etickým dilematům a možnostmi jejich sociální podpory.
Czech name
Etická dilemata v poradenské praxi školy
Czech description
Příspěvek přináší zamyšlení nad otázkou profesní etiky učitelů ? výchovných poradců poskytujících poradenské služby žákům, rodičům a učitelům v prostředí školy. Zabývá se otázkou prožívání rozporuplnosti rolí učitele a výchovného poradce v jedné osobě vedoucích k etickým dilematům a možnostmi jejich sociální podpory.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Étos- Etika v pedagogice a sociální ráci
ISBN
978-80-7372-788-8
Number of pages of the result
7
Pages from-to
33-39
Number of pages of the book
114
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
UT code for WoS chapter
—