Barriers and opportunities in training courses for school coordinators of environmental education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230001021" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0001021 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Bariéry a příležitosti v přípravě učitelů na funkci koordinátora environmentální výchovy
Original language description
Příspěvek prezentuje průběžné výsledky z dvouletého výzkumu efektivity specializačních studií pro koordinátory environmentální výchovy. Na základě kvalitativních i kvantitativních dat (ohniskové skupiny, testy) analyzuje specifické bariéry, které jsou sevzděláváním učitelů v této oblasti spojeny. Ty souvisí se vstupním prekonceptem environmentální výchovy, očekáváním od studia i deficity některých didaktických kompetencí. V závěru příspěvek navrhuje, jakým způsobem by podobná studia mohla být v budoucnosti realizována.
Czech name
Bariéry a příležitosti v přípravě učitelů na funkci koordinátora environmentální výchovy
Czech description
Příspěvek prezentuje průběžné výsledky z dvouletého výzkumu efektivity specializačních studií pro koordinátory environmentální výchovy. Na základě kvalitativních i kvantitativních dat (ohniskové skupiny, testy) analyzuje specifické bariéry, které jsou sevzděláváním učitelů v této oblasti spojeny. Ty souvisí se vstupním prekonceptem environmentální výchovy, očekáváním od studia i deficity některých didaktických kompetencí. V závěru příspěvek navrhuje, jakým způsobem by podobná studia mohla být v budoucnosti realizována.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Profesní rozvoj učitelů a cíle profesního vzdělávání
ISBN
978-80-7290-625-3
Number of pages of the result
8
Pages from-to
287-295
Number of pages of the book
362
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—