Cognition and knowledge in Czech secondary geographical education I: past and present
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230000756" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0000756 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://clanky.rvp.cz/clanek/c/G/17195/poznavani-a-poznani-ve-vyuce-ceskeho-gymnazialniho-zemepisu-i-historie-a-soucasnost.html/" target="_blank" >http://clanky.rvp.cz/clanek/c/G/17195/poznavani-a-poznani-ve-vyuce-ceskeho-gymnazialniho-zemepisu-i-historie-a-soucasnost.html/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poznávání a poznání ve výuce českého (gymnaziálního) zeměpisu I: historie a současnost
Original language description
Předkládaný text vznikl na základě autorovy prožité zkušenosti, a stálého studia, které se zaměřovalo na geografické vzdělávání v Československu, od roku 1993 v České republice, a v pedagogickém výzkumu s budoucími učiteli geografie. Na konci roku 2012 vyšlo v USA 2. vydání Geography for Life (více viz Vávra, 2012) a jedním z hlavních charakteristik amerického geografického vzdělávání je matematizace a vědeckost. Při pohledu na tato dvě slova se autorovi tohoto textu vybaví jeho zkušenost dříve studentaa současného geografa-pedagoga v geografickém vzdělávání, a to v tehdejším Československu a v současné České republice. Zkušenosti, které také nabyl cestami v zahraničí a studiem zahraniční literatury. Tento článek pokračuje textem Poznávání a poznání ve výuce českého (gymnaziálního) zeměpisu II: styly a strategie
Czech name
Poznávání a poznání ve výuce českého (gymnaziálního) zeměpisu I: historie a současnost
Czech description
Předkládaný text vznikl na základě autorovy prožité zkušenosti, a stálého studia, které se zaměřovalo na geografické vzdělávání v Československu, od roku 1993 v České republice, a v pedagogickém výzkumu s budoucími učiteli geografie. Na konci roku 2012 vyšlo v USA 2. vydání Geography for Life (více viz Vávra, 2012) a jedním z hlavních charakteristik amerického geografického vzdělávání je matematizace a vědeckost. Při pohledu na tato dvě slova se autorovi tohoto textu vybaví jeho zkušenost dříve studentaa současného geografa-pedagoga v geografickém vzdělávání, a to v tehdejším Československu a v současné České republice. Zkušenosti, které také nabyl cestami v zahraničí a studiem zahraniční literatury. Tento článek pokračuje textem Poznávání a poznání ve výuce českého (gymnaziálního) zeměpisu II: styly a strategie
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Metodický portál RVP
ISSN
1802-4785
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
8.4.2013
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
1-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—