All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self-assessment of the difficulty of the professional activities of the student teacher

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230001011" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0001011 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sebehodnocení obtížnosti profesních činností studenta učitelství

  • Original language description

    Příspěvek na podkladě dotazníkového šetření komparuje subjektivní hodnocení obtížnosti profesních činností učitele studenty učitelství 1. stupně ZŠ prezenčního studia po absolvování završující souvislé pedagogické praxe a studenty kombinovaného studia (učitelé působící v praxi 1. stupně ZŠ) v letech 2008-2012. Nejobtížnější profesní činnosti byly uváděny časové rozvržení učiva, řešení kázeňských přestupků; dále studenty prezenčního studia vysvětlení nové látky a studenty kombinovaného studia tvorba tematického plánu. Nejlépe zvládané činnosti byly komunikace s žáky, motivace a individuální přístup k žákům.

  • Czech name

    Sebehodnocení obtížnosti profesních činností studenta učitelství

  • Czech description

    Příspěvek na podkladě dotazníkového šetření komparuje subjektivní hodnocení obtížnosti profesních činností učitele studenty učitelství 1. stupně ZŠ prezenčního studia po absolvování završující souvislé pedagogické praxe a studenty kombinovaného studia (učitelé působící v praxi 1. stupně ZŠ) v letech 2008-2012. Nejobtížnější profesní činnosti byly uváděny časové rozvržení učiva, řešení kázeňských přestupků; dále studenty prezenčního studia vysvětlení nové látky a studenty kombinovaného studia tvorba tematického plánu. Nejlépe zvládané činnosti byly komunikace s žáky, motivace a individuální přístup k žákům.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. XXI. celostátní konference ČAPV

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    363-368

  • Publisher name

    UJEP, PedF

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article