All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perception of the level of responsibility for pupils´ school success

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000840" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000840 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnímání stupně odpovědnosti za žákovu školní úspěšnost

  • Original language description

    Příspěvek na podkladě výzkumného šetření dotazníkem RSA (Responsibility for Student Achievement Questionnaire) prezentuje subjektivní vnímání stupně odpovědnosti za školní úspěšnost a neúspěšnost žáků studenty učitelství primárního vzdělávání těsně po absolvování souvislé pedagogické praxe na 1. stupni základní školy. Cílem šetření bylo komparovat výpovědi studentů prezenčního studia s výpověďmi studentů čtvrtého ročníků kombinovaného studia, kteří vyučují na 1. stupni základní školy. Zjištěná data jsouporovnána s výpověďmi studentů učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů závěrečného ročníku prezenčního studia po absolvování završující čtyřtýdenní souvislé pedagogické praxe na druhém stupni základní školy. Studenti učitelství prezenčního studia i studenti kombinovaného studia (tj. vyučující na 1. stupni základní školy) přisuzovali ve sledovaném šetření podíl na školním úspěchu v průměru více učiteli než žákovi. Vyšší podíl na neúspěchu žákovi než učiteli přisuzovali v průměru učite

  • Czech name

    Vnímání stupně odpovědnosti za žákovu školní úspěšnost

  • Czech description

    Příspěvek na podkladě výzkumného šetření dotazníkem RSA (Responsibility for Student Achievement Questionnaire) prezentuje subjektivní vnímání stupně odpovědnosti za školní úspěšnost a neúspěšnost žáků studenty učitelství primárního vzdělávání těsně po absolvování souvislé pedagogické praxe na 1. stupni základní školy. Cílem šetření bylo komparovat výpovědi studentů prezenčního studia s výpověďmi studentů čtvrtého ročníků kombinovaného studia, kteří vyučují na 1. stupni základní školy. Zjištěná data jsouporovnána s výpověďmi studentů učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů závěrečného ročníku prezenčního studia po absolvování završující čtyřtýdenní souvislé pedagogické praxe na druhém stupni základní školy. Studenti učitelství prezenčního studia i studenti kombinovaného studia (tj. vyučující na 1. stupni základní školy) přisuzovali ve sledovaném šetření podíl na školním úspěchu v průměru více učiteli než žákovi. Vyšší podíl na neúspěchu žákovi než učiteli přisuzovali v průměru učite

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalita ve vzdělávání. Sborník příspěvků z XX. výroční konference ČAPV.

  • ISBN

    978-80-7290-620-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    221-227

  • Publisher name

    UK PedF

  • Place of publication

    Praha, UK PedF

  • Event location

    Praha UK PedF

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article