When the Cognitive Approach to Language is Introduced in the Teaching of Czech
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F22%3A00010846" target="_blank" >RIV/46747885:24510/22:00010846 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2023/02/Didakticke_studie_2_2022_FINAL.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2023/02/Didakticke_studie_2_2022_FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Když vstoupí kognitivní přístup k jazyku do výuky češtiny
Original language description
Příspěvek poukazuje na skutečnost, že kognitivní přístup k jazyku může obohatit výuku českého jazyka. Záměrem příspěvku je představit způsoby, jimiž by bylo možné zahrnout do školního vyučování a do pedagogické komunikace kognitivně lingvistické metody. Nabízí se tak žákům příležitost vyzkoušet si práci s vybranými pojmy podobně jako kognitivní lingvisté, kteří zkoumají jazykový obraz vybraného jevu.
Czech name
Když vstoupí kognitivní přístup k jazyku do výuky češtiny
Czech description
Příspěvek poukazuje na skutečnost, že kognitivní přístup k jazyku může obohatit výuku českého jazyka. Záměrem příspěvku je představit způsoby, jimiž by bylo možné zahrnout do školního vyučování a do pedagogické komunikace kognitivně lingvistické metody. Nabízí se tak žákům příležitost vyzkoušet si práci s vybranými pojmy podobně jako kognitivní lingvisté, kteří zkoumají jazykový obraz vybraného jevu.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
60203 - Linguistics
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
135-143
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—