All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School Steps to the Intimate – Poetry in Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F22%3A00010910" target="_blank" >RIV/46747885:24510/22:00010910 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Školní krůčky k niternosti. Poezie v edukaci

  • Original language description

    Autorka ve své knize vyzdvihuje básnictví a hledá místo poezie v edukaci. Povolává poezii jako podnět, prostředek, ale i cíl k niternosti. Součástí knihy je zkrácená verze disertace s názvem Postoje učitelů primární edukace k výuce poezie a poezií v České republice, cílem šetření bylo zjišťování, jak se učitelé staví k poezii, jaký k ní mají vztah, zda a jak využívají didaktický potenciál poezie. Kniha obsahuje i metodickou část, která nabízí návody, rady, jak lze využívat poezii zejména v základní škole. Rozličnými aktivitami lze posílit rozvoj čtenářské pregramotnosti, gramotnosti, posílit vztah žáků ke slovu jako takovému.

  • Czech name

    Školní krůčky k niternosti. Poezie v edukaci

  • Czech description

    Autorka ve své knize vyzdvihuje básnictví a hledá místo poezie v edukaci. Povolává poezii jako podnět, prostředek, ale i cíl k niternosti. Součástí knihy je zkrácená verze disertace s názvem Postoje učitelů primární edukace k výuce poezie a poezií v České republice, cílem šetření bylo zjišťování, jak se učitelé staví k poezii, jaký k ní mají vztah, zda a jak využívají didaktický potenciál poezie. Kniha obsahuje i metodickou část, která nabízí návody, rady, jak lze využívat poezii zejména v základní škole. Rozličnými aktivitami lze posílit rozvoj čtenářské pregramotnosti, gramotnosti, posílit vztah žáků ke slovu jako takovému.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7319-142-9

  • Number of pages

    314

  • Publisher name

    H H

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book