All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of the profile of the visitor to the tourist region North Moravia and Silesia

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F20%3AA0000663" target="_blank" >RIV/47813059:19240/20:A0000663 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2020" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2020</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza profilu návštěvníka turistického regionu Severní Morava a Slezsko

  • Original language description

    Cílem příspěvku je porovnání profilu návštěvníků vybraných turistických oblastí nacházejících se v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko. Porovnání je provedeno na základě výsledků marketingového výzkumu, na kterém se podílel Ústav lázeňství, gastronomie a turismu a který byl realizován v období od května do října 2019 ve vybraných lokalitách čtyř turistických oblastí. Výsledky výzkumu prezentují hlavní rysy profilu návštěvníka turistického regionu a jeho spotřební chování. Získaná data o struktuře návštěvníků využijí jednotlivé destinační managementy turistických oblastí a také krajská destinační společnost Moravian – SilesianTourism jako podklad pro tvorbu marketingových strategií.

  • Czech name

    Analýza profilu návštěvníka turistického regionu Severní Morava a Slezsko

  • Czech description

    Cílem příspěvku je porovnání profilu návštěvníků vybraných turistických oblastí nacházejících se v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko. Porovnání je provedeno na základě výsledků marketingového výzkumu, na kterém se podílel Ústav lázeňství, gastronomie a turismu a který byl realizován v období od května do října 2019 ve vybraných lokalitách čtyř turistických oblastí. Výsledky výzkumu prezentují hlavní rysy profilu návštěvníka turistického regionu a jeho spotřební chování. Získaná data o struktuře návštěvníků využijí jednotlivé destinační managementy turistických oblastí a také krajská destinační společnost Moravian – SilesianTourism jako podklad pro tvorbu marketingových strategií.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50700 - Social and economic geography

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy cestovního ruchu. Overtourism - riziko pro destinace

  • ISBN

    9788088064466

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    297

  • Pages from-to

    228-236

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Mar 4, 2020

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article