Analysis of the profile of the visitor to the tourist region North Moravia and Silesia
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F20%3AA0000663" target="_blank" >RIV/47813059:19240/20:A0000663 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2020" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2020</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza profilu návštěvníka turistického regionu Severní Morava a Slezsko
Original language description
Cílem příspěvku je porovnání profilu návštěvníků vybraných turistických oblastí nacházejících se v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko. Porovnání je provedeno na základě výsledků marketingového výzkumu, na kterém se podílel Ústav lázeňství, gastronomie a turismu a který byl realizován v období od května do října 2019 ve vybraných lokalitách čtyř turistických oblastí. Výsledky výzkumu prezentují hlavní rysy profilu návštěvníka turistického regionu a jeho spotřební chování. Získaná data o struktuře návštěvníků využijí jednotlivé destinační managementy turistických oblastí a také krajská destinační společnost Moravian – SilesianTourism jako podklad pro tvorbu marketingových strategií.
Czech name
Analýza profilu návštěvníka turistického regionu Severní Morava a Slezsko
Czech description
Cílem příspěvku je porovnání profilu návštěvníků vybraných turistických oblastí nacházejících se v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko. Porovnání je provedeno na základě výsledků marketingového výzkumu, na kterém se podílel Ústav lázeňství, gastronomie a turismu a který byl realizován v období od května do října 2019 ve vybraných lokalitách čtyř turistických oblastí. Výsledky výzkumu prezentují hlavní rysy profilu návštěvníka turistického regionu a jeho spotřební chování. Získaná data o struktuře návštěvníků využijí jednotlivé destinační managementy turistických oblastí a také krajská destinační společnost Moravian – SilesianTourism jako podklad pro tvorbu marketingových strategií.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50700 - Social and economic geography
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy cestovního ruchu. Overtourism - riziko pro destinace
ISBN
9788088064466
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
297
Pages from-to
228-236
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Mar 4, 2020
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—