Images of beauty and lack. Advertising photography between commission and art
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F22%3AA0001134" target="_blank" >RIV/47813059:19240/22:A0001134 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obrazy krásy a nedostatku. Reklamní fotografie mezi zakázkou a uměním
Original language description
Kapitola přibližuje strategie zadavatelů, institucionální podporu a hlavní tvůrce a přístupy v české fotografii módy a reklamy mezi léty 1948-1989. Je první knižně publikovanou studií na toto téma a je to o to důležitější, že je součástí knihy s dalšími texty, věnovanými jazyku reklamy a užití filmu, grafického designu, obalových materiálů atd. v reklamě.
Czech name
Obrazy krásy a nedostatku. Reklamní fotografie mezi zakázkou a uměním
Czech description
Kapitola přibližuje strategie zadavatelů, institucionální podporu a hlavní tvůrce a přístupy v české fotografii módy a reklamy mezi léty 1948-1989. Je první knižně publikovanou studií na toto téma a je to o to důležitější, že je součástí knihy s dalšími texty, věnovanými jazyku reklamy a užití filmu, grafického designu, obalových materiálů atd. v reklamě.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60400 - Arts (arts, history of arts, performing arts, music)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Spotřební imaginace státního socialismu
ISBN
9788074704499
Number of pages of the result
32
Pages from-to
354-385
Number of pages of the book
504
Publisher name
Národní muzeum; Akropole
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—