Sociological analysis focused on comparing the results of pupils with special educational needs in different types of primary schools. Final Report of Key Activity 1
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000381" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000381 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.slu.cz/fvp/cz/centrum-empirickych-vyzkumu/publikace-ke-stazeni" target="_blank" >http://www.slu.cz/fvp/cz/centrum-empirickych-vyzkumu/publikace-ke-stazeni</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociologická analýza zaměřená na porovnání dosažených výsledků žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v různých typech škol. Závěrečná zpráva klíčové aktivity 1
Original language description
Předložená sociologická analýza je výstupem výzkumného projektu ESF OP VK s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice (CZ.1.07/1.2.00/47.0009) aje svým charakterem závěrečnou zprávou jedné ze tří klíčových aktivit. Prezentuje celkem tří výzkumné oblasti: připravenost pedagogů k edukaci dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; čtenářskou a matematickou gramotnost vybraných skupin žáků v procesu primárního vzdělávání. Cílovou a sledovanou skupinou se tak stali jednak pedagogičtí pracovníci a jednak žáci třech typů základních škol. Prezentována výzkumná schémata reflektují standardizované kvantitativní postupy a zaměřují se výhradně na stanovené rámcové cíle zadavatele. Specifikace výzkumných cílů se opírala mimo jiné i o odborně-věcnou stránku interdisciplinárních otázek, zasahujících do řešeného tématu. Výzkumný záměr zmiňované klíčové aktivity, jej
Czech name
Sociologická analýza zaměřená na porovnání dosažených výsledků žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v různých typech škol. Závěrečná zpráva klíčové aktivity 1
Czech description
Předložená sociologická analýza je výstupem výzkumného projektu ESF OP VK s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice (CZ.1.07/1.2.00/47.0009) aje svým charakterem závěrečnou zprávou jedné ze tří klíčových aktivit. Prezentuje celkem tří výzkumné oblasti: připravenost pedagogů k edukaci dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; čtenářskou a matematickou gramotnost vybraných skupin žáků v procesu primárního vzdělávání. Cílovou a sledovanou skupinou se tak stali jednak pedagogičtí pracovníci a jednak žáci třech typů základních škol. Prezentována výzkumná schémata reflektují standardizované kvantitativní postupy a zaměřují se výhradně na stanovené rámcové cíle zadavatele. Specifikace výzkumných cílů se opírala mimo jiné i o odborně-věcnou stránku interdisciplinárních otázek, zasahujících do řešeného tématu. Výzkumný záměr zmiňované klíčové aktivity, jej
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
187
Place of publication
Opava
Publisher/client name
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky
Version
—