All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Sociological analysis focused on comparing the results of pupils with special educational needs in different types of primary schools. Final Report of Key Activity 1

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000381" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000381 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.slu.cz/fvp/cz/centrum-empirickych-vyzkumu/publikace-ke-stazeni" target="_blank" >http://www.slu.cz/fvp/cz/centrum-empirickych-vyzkumu/publikace-ke-stazeni</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociologická analýza zaměřená na porovnání dosažených výsledků žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v různých typech škol. Závěrečná zpráva klíčové aktivity 1

  • Original language description

    Předložená sociologická analýza je výstupem výzkumného projektu ESF OP VK s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice (CZ.1.07/1.2.00/47.0009) aje svým charakterem závěrečnou zprávou jedné ze tří klíčových aktivit. Prezentuje celkem tří výzkumné oblasti: připravenost pedagogů k edukaci dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; čtenářskou a matematickou gramotnost vybraných skupin žáků v procesu primárního vzdělávání. Cílovou a sledovanou skupinou se tak stali jednak pedagogičtí pracovníci a jednak žáci třech typů základních škol. Prezentována výzkumná schémata reflektují standardizované kvantitativní postupy a zaměřují se výhradně na stanovené rámcové cíle zadavatele. Specifikace výzkumných cílů se opírala mimo jiné i o odborně-věcnou stránku interdisciplinárních otázek, zasahujících do řešeného tématu. Výzkumný záměr zmiňované klíčové aktivity, jej

  • Czech name

    Sociologická analýza zaměřená na porovnání dosažených výsledků žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v různých typech škol. Závěrečná zpráva klíčové aktivity 1

  • Czech description

    Předložená sociologická analýza je výstupem výzkumného projektu ESF OP VK s názvem Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice (CZ.1.07/1.2.00/47.0009) aje svým charakterem závěrečnou zprávou jedné ze tří klíčových aktivit. Prezentuje celkem tří výzkumné oblasti: připravenost pedagogů k edukaci dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; čtenářskou a matematickou gramotnost vybraných skupin žáků v procesu primárního vzdělávání. Cílovou a sledovanou skupinou se tak stali jednak pedagogičtí pracovníci a jednak žáci třech typů základních škol. Prezentována výzkumná schémata reflektují standardizované kvantitativní postupy a zaměřují se výhradně na stanovené rámcové cíle zadavatele. Specifikace výzkumných cílů se opírala mimo jiné i o odborně-věcnou stránku interdisciplinárních otázek, zasahujících do řešeného tématu. Výzkumný záměr zmiňované klíčové aktivity, jej

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    187

  • Place of publication

    Opava

  • Publisher/client name

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky

  • Version