How to increase pupils' interest about technical and apprenticeships? – historical analogy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F19%3AA0000163" target="_blank" >RIV/47813059:19510/19:A0000163 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/11959/pdf" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/11959/pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
Original language description
Příspěvek se zabývá aktuální problematikou technického a učebního školství. Zvýšením popularity těchto oborů a tím, jak přimět žáky základních škol více studovat předmětné školy. Veškeré informace jsou konfrontovány v historických souvislostech.
Czech name
Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
Czech description
Příspěvek se zabývá aktuální problematikou technického a učebního školství. Zvýšením popularity těchto oborů a tím, jak přimět žáky základních škol více studovat předmětné školy. Veškeré informace jsou konfrontovány v historických souvislostech.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
1805-9511
Volume of the periodical
29
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
102-109
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—