Approaches of Teachers and Teachers' Assistants from the Perspective of a Quantitatively Oriented Probe.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F19%3AA0000181" target="_blank" >RIV/47813059:19510/19:A0000181 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61988987:17450/19:A2202AAS
Result on the web
<a href="http://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323" target="_blank" >http://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy.
Original language description
Vzdělávání romských a sociálně vyloučených romských žáků stojí dlouhodobě v centru zájmu aktérů podílejících se v České republice na přípravě a tvorbě strategických vzdělávacích dokumentů. Navzdory očekávání plynoucích z deklarovaných cílů je současný stav vzdělávacích výstupů dotčených žáků jen málo účinný. Školní úspěšnost těchto žáků tak mnohdy závisí především na osobnosti pedagoga, jehož výraznou roli v kontextu vzdělávání žáků potvrzují výsledky pedagogických výzkumů realizovaných v této oblasti. Na rozdílnost v pedagogy aplikovaných přístupech se zaměřuje také náš výzkum. Teoretickou a empirickou analýzou pedagogických přístupů chceme sestavit holistický obraz reality popisující přístupy pedagogů k romským a exkludovaným žákům ve vzdělávání na základní škole. Hlavní důraz přitom klademe na pedagogickou angažovanost, kterou vnímáme jako velmi důležitou, smysluplnou a potřebnou.
Czech name
Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy.
Czech description
Vzdělávání romských a sociálně vyloučených romských žáků stojí dlouhodobě v centru zájmu aktérů podílejících se v České republice na přípravě a tvorbě strategických vzdělávacích dokumentů. Navzdory očekávání plynoucích z deklarovaných cílů je současný stav vzdělávacích výstupů dotčených žáků jen málo účinný. Školní úspěšnost těchto žáků tak mnohdy závisí především na osobnosti pedagoga, jehož výraznou roli v kontextu vzdělávání žáků potvrzují výsledky pedagogických výzkumů realizovaných v této oblasti. Na rozdílnost v pedagogy aplikovaných přístupech se zaměřuje také náš výzkum. Teoretickou a empirickou analýzou pedagogických přístupů chceme sestavit holistický obraz reality popisující přístupy pedagogů k romským a exkludovaným žákům ve vzdělávání na základní škole. Hlavní důraz přitom klademe na pedagogickou angažovanost, kterou vnímáme jako velmi důležitou, smysluplnou a potřebnou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference
ISBN
9788075103819
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
15-24
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě
Place of publication
Opava
Event location
Opava
Event date
Jan 1, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—