All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Approach to the Development of Perception-motor Functions in Pupils with Mild Intellectual Disabilities at Primary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F20%3AA0000266" target="_blank" >RIV/47813059:19510/20:A0000266 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

  • Original language description

    Předkládaná monografie se zabývá analýzou úrovně percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžných základních škol. Teoretická část se zaměřuje na žáky s lehkým mentálním postižením v inkluzivní škole. Empirická část formuluje výzkumný problém, výzkumné otázky a použitou metodiku výzkumného šetření. Ve výzkumu jsou analyzovány rozhovory, které jsou zpracovány do kauzálních sítí. Závěrečné subkapitoly obsahují vyhodnocení výzkumných otázek, diskuzi a doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.

  • Czech name

    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

  • Czech description

    Předkládaná monografie se zabývá analýzou úrovně percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžných základních škol. Teoretická část se zaměřuje na žáky s lehkým mentálním postižením v inkluzivní škole. Empirická část formuluje výzkumný problém, výzkumné otázky a použitou metodiku výzkumného šetření. Ve výzkumu jsou analyzovány rozhovory, které jsou zpracovány do kauzálních sítí. Závěrečné subkapitoly obsahují vyhodnocení výzkumných otázek, diskuzi a doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788075104243

  • Number of pages

    137

  • Publisher name

    Slezská univerzita

  • Place of publication

    Opava

  • UT code for WoS book