Auditory perception Knowledge of theory and practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F22%3AA0000412" target="_blank" >RIV/47813059:19510/22:A0000412 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sluchová percepce Poznatky teorie a praxe
Original language description
Publikace je zaměřena na problematiku auditivní percepce a klade si za cíl upozornit na teoretické a současně praktické poznatky získané ve školské logopedické praxi. Teoretická část publikace se věnuje vymezení základních pojmů z oblasti auditivní percepce, popisuje sluchový systém jazyka, vývojové aspekty auditivní percepce a možnosti její diagnostiky. Současně zahrnuje psychologické aspekty auditivní percepce, nastiňuje dopady oslabení sluchového vnímání na emoční vývoj dítěte a pojednává o specifiku diagnostiky rozumových schopností u dětí s oslabením auditivní percepce. Dále seznamuje s praktickými poznatky, které byly zjištěny v rámci auditivního tréninku a prezentuje vybrané aktivity a konkrétní náměty, které lze aplikovat při rozvoji auditivní percepce.
Czech name
Sluchová percepce Poznatky teorie a praxe
Czech description
Publikace je zaměřena na problematiku auditivní percepce a klade si za cíl upozornit na teoretické a současně praktické poznatky získané ve školské logopedické praxi. Teoretická část publikace se věnuje vymezení základních pojmů z oblasti auditivní percepce, popisuje sluchový systém jazyka, vývojové aspekty auditivní percepce a možnosti její diagnostiky. Současně zahrnuje psychologické aspekty auditivní percepce, nastiňuje dopady oslabení sluchového vnímání na emoční vývoj dítěte a pojednává o specifiku diagnostiky rozumových schopností u dětí s oslabením auditivní percepce. Dále seznamuje s praktickými poznatky, které byly zjištěny v rámci auditivního tréninku a prezentuje vybrané aktivity a konkrétní náměty, které lze aplikovat při rozvoji auditivní percepce.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
9788075104908
Number of pages
190
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik
Place of publication
Opava
UT code for WoS book
—