Advertising printed matters as a form of communication with a customer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F00%3A00000046" target="_blank" >RIV/47813059:19520/00:00000046 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklamní tiskoviny jako forma komunikace se zákazníkem
Original language description
Článek popisuje realizovaný výzkum efektivnosti komunikace se zákazníkem pomocí reklamních brožur, letáků, novin a dalších tiskovin, doručovaných do domácností pomocí poštovních zásilek.
Czech name
Reklamní tiskoviny jako forma komunikace se zákazníkem
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/VS96001" target="_blank" >VS96001: The Research into Conditions of Small and Medium Entrepreneurship</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Obchodník
ISSN
1210-6178
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
2/2000
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
1
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—