All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perception of consumer rights in context of bussines strategy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000213" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000213 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie

  • Original language description

    Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y.

  • Czech name

    Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie

  • Czech description

    Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7248-503-1

  • Number of pages

    133

  • Publisher name

    Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Place of publication

    Karviná

  • UT code for WoS book