Perception of consumer rights in context of bussines strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000213" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000213 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
Original language description
Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y.
Czech name
Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
Czech description
Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7248-503-1
Number of pages
133
Publisher name
Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Place of publication
Karviná
UT code for WoS book
—