All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Distributive Policy of the Financial Services

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000215" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000215 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Distribuční politika finančních služeb

  • Original language description

    Cílem příspěvku je popsat specifické vlastnosti marketingu finančních služeb se zaměřením na distribuci jako na jeden z prvků marketingového mixu služeb "7P". Autor příspěvku se snaží vytvořit novou teoretickou koncepci marketingu finančních služeb, která vychází z klasického marketingu služeb. Hlavním záměrem toho příspěvku je definovat finanční produkt (službu) a stanovit jeho specifika, dále blíže specifikovat distribuci finančních služeb, popsat dva základní typy finančního trhu (B2B, B2C) a stanovit typické rysy přímých a nepřímých distribučních kanálů v oblasti finančních služeb. Příspěvek také poukazuje na aktuální trendy v oblasti distribuce finančních služeb, které se týkají technologické distribuce, mobilních finančních poboček, merchandisingu a POP/POS nástrojů.

  • Czech name

    Distribuční politika finančních služeb

  • Czech description

    Cílem příspěvku je popsat specifické vlastnosti marketingu finančních služeb se zaměřením na distribuci jako na jeden z prvků marketingového mixu služeb "7P". Autor příspěvku se snaží vytvořit novou teoretickou koncepci marketingu finančních služeb, která vychází z klasického marketingu služeb. Hlavním záměrem toho příspěvku je definovat finanční produkt (službu) a stanovit jeho specifika, dále blíže specifikovat distribuci finančních služeb, popsat dva základní typy finančního trhu (B2B, B2C) a stanovit typické rysy přímých a nepřímých distribučních kanálů v oblasti finančních služeb. Příspěvek také poukazuje na aktuální trendy v oblasti distribuce finančních služeb, které se týkají technologické distribuce, mobilních finančních poboček, merchandisingu a POP/POS nástrojů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2008

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database