The Marketing Specific Features of the Financial Service
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000216" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000216 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová specifika finančního produktu
Original language description
Příspěvek se věnuje specifickým rysům marketingu finančních služeb se zaměřením na první proměnnou marketingového mixu finančních služeb "7P", a to finanční produkt. Snahou autora je vytvořit nový teoretický základ pro marketing finančních služeb, kterývychází z koncepce tradičního marketingu služeb. Příspěvek si klade za prioritní cíl definovat finanční produkt a jeho specifické vlastnosti, popsat způsob klasifikace finančních produktů z různých hledisek. Klasifikaci dovršuje produktový mix, který člení portfolio produktů do základních kategorií jako je hloubka a šířka produktové řady. Důraz je kladen na problematiku křížového prodeje, což je současným záměrem všech producentů finančních služeb. S finančním produktem se pojí také problematika životního cyklu, modifikace a inovace, vývoj a zavádění nových produktů, která je rovněž zmíněna. Teoretický výklad je doplněn konkrétními příklady včetně výsledků soutěže Zlatá koruna 2008 o nejlepší finanční produkt v ČR.
Czech name
Marketingová specifika finančního produktu
Czech description
Příspěvek se věnuje specifickým rysům marketingu finančních služeb se zaměřením na první proměnnou marketingového mixu finančních služeb "7P", a to finanční produkt. Snahou autora je vytvořit nový teoretický základ pro marketing finančních služeb, kterývychází z koncepce tradičního marketingu služeb. Příspěvek si klade za prioritní cíl definovat finanční produkt a jeho specifické vlastnosti, popsat způsob klasifikace finančních produktů z různých hledisek. Klasifikaci dovršuje produktový mix, který člení portfolio produktů do základních kategorií jako je hloubka a šířka produktové řady. Důraz je kladen na problematiku křížového prodeje, což je současným záměrem všech producentů finančních služeb. S finančním produktem se pojí také problematika životního cyklu, modifikace a inovace, vývoj a zavádění nových produktů, která je rovněž zmíněna. Teoretický výklad je doplněn konkrétními příklady včetně výsledků soutěže Zlatá koruna 2008 o nejlepší finanční produkt v ČR.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Doktorandská konfrence OPF Karviná
ISBN
978-80-7248-504-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
—
Publisher name
Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Place of publication
Karviná
Event location
Karviná
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—