All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Sensation of marketing communication of students and empolyers the Silesian university Opava

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F09%3A%230000382" target="_blank" >RIV/47813059:19520/09:#0000382 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnímání marketingové komunikace Slezské univerzity Opava jejími studenty a zaměstnanci

  • Original language description

    Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". Ke splnění zadání druhé části projektu (Vytvoření nové marketingové strategie Slezské univerzity v Opavě) bylo zrealizováno dále i dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky školy (studenty středních škol). Hlavním výstupem této části projektu bylo vytvoření grafického manuálu SU Opava ajejich součástí. V tomto příspěvku jsme se zaměřili pouze na analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty a zaměstnance SU Opava.

  • Czech name

    Vnímání marketingové komunikace Slezské univerzity Opava jejími studenty a zaměstnanci

  • Czech description

    Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". Ke splnění zadání druhé části projektu (Vytvoření nové marketingové strategie Slezské univerzity v Opavě) bylo zrealizováno dále i dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky školy (studenty středních škol). Hlavním výstupem této části projektu bylo vytvoření grafického manuálu SU Opava ajejich součástí. V tomto příspěvku jsme se zaměřili pouze na analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty a zaměstnance SU Opava.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2009

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database