Sensation of marketing communication of students and empolyers the Silesian university Opava
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F09%3A%230000382" target="_blank" >RIV/47813059:19520/09:#0000382 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vnímání marketingové komunikace Slezské univerzity Opava jejími studenty a zaměstnanci
Original language description
Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". Ke splnění zadání druhé části projektu (Vytvoření nové marketingové strategie Slezské univerzity v Opavě) bylo zrealizováno dále i dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky školy (studenty středních škol). Hlavním výstupem této části projektu bylo vytvoření grafického manuálu SU Opava ajejich součástí. V tomto příspěvku jsme se zaměřili pouze na analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty a zaměstnance SU Opava.
Czech name
Vnímání marketingové komunikace Slezské univerzity Opava jejími studenty a zaměstnanci
Czech description
Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". Ke splnění zadání druhé části projektu (Vytvoření nové marketingové strategie Slezské univerzity v Opavě) bylo zrealizováno dále i dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky školy (studenty středních škol). Hlavním výstupem této části projektu bylo vytvoření grafického manuálu SU Opava ajejich součástí. V tomto příspěvku jsme se zaměřili pouze na analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty a zaměstnance SU Opava.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2009
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—