THE ASPECTS OF MARKETING COMMUNICATION OF UNIVERSITIES WITH RESPECT TO WINNING NEW CUSTOMERS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001819" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001819 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků
Original language description
Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". V této části představujeme analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty Slezské univerzity v Opavě. Vlastním cílem marketingového výzkumu, bylo získání atuálních poznatků, na základě kterých by Slezská univerzita v Opavě zefektivnila stávající komunikaci se studentya vytvořila podmínky pro vznik loajálního vztahu studentů ke škole, tak aby pokračovali v navazujících formách studia a to jak v magisterských, tak i doktorských.
Czech name
Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků
Czech description
Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". V této části představujeme analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty Slezské univerzity v Opavě. Vlastním cílem marketingového výzkumu, bylo získání atuálních poznatků, na základě kterých by Slezská univerzita v Opavě zefektivnila stávající komunikaci se studentya vytvořila podmínky pro vznik loajálního vztahu studentů ke škole, tak aby pokračovali v navazujících formách studia a to jak v magisterských, tak i doktorských.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
E & M EKONOMIE A MANAGEMENT
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
100-116
UT code for WoS article
000296315100009
EID of the result in the Scopus database
—