All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE ASPECTS OF MARKETING COMMUNICATION OF UNIVERSITIES WITH RESPECT TO WINNING NEW CUSTOMERS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001819" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001819 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků

  • Original language description

    Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". V této části představujeme analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty Slezské univerzity v Opavě. Vlastním cílem marketingového výzkumu, bylo získání atuálních poznatků, na základě kterých by Slezská univerzita v Opavě zefektivnila stávající komunikaci se studentya vytvořila podmínky pro vznik loajálního vztahu studentů ke škole, tak aby pokračovali v navazujících formách studia a to jak v magisterských, tak i doktorských.

  • Czech name

    Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků

  • Czech description

    Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". V této části představujeme analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty Slezské univerzity v Opavě. Vlastním cílem marketingového výzkumu, bylo získání atuálních poznatků, na základě kterých by Slezská univerzita v Opavě zefektivnila stávající komunikaci se studentya vytvořila podmínky pro vznik loajálního vztahu studentů ke škole, tak aby pokračovali v navazujících formách studia a to jak v magisterských, tak i doktorských.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    E & M EKONOMIE A MANAGEMENT

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    14

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    100-116

  • UT code for WoS article

    000296315100009

  • EID of the result in the Scopus database