The importace of strategic and marketing management in companies for increases their competitivness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001642" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001642 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam strategického marketingového řízení firem pro zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Original language description
Příspěvek se věnuje problematice zvyšování konkurenceschopnosti podniků v daném regionálním prostředí s využitím strategického pojetí managementu. V zostřujícím se konkurenčním prostředí je kvalitní podniková strategie je jedním ze základních nástrojů strategického řízení k zajištění úspěšného dlouhodobého rozvoje podniku.Zkušenosti se zpracováním podnikové strategie potvrzují, že jak praxe, tak i teorie prošly za poslední dvě desítky let bouřlivým vývojem. Lze současně tvrdit, že v souvislosti s výraznými změnami v ekonomickém a politické oblasti a zvláště v souvislosti s globalizací ekonomiky se tento vývoj nezastaví, ale naopak urychlí. Upevnit a posílit konkurenční pozici podniku v dlouhodobém horizontu znamená, že manažeři ve vedení podniku musí zvládnout základní znalosti a dovednosti, jak kvalitní strategii zpracovávat, a jak ji úspěšně implementovat do života podniku.
Czech name
Význam strategického marketingového řízení firem pro zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Czech description
Příspěvek se věnuje problematice zvyšování konkurenceschopnosti podniků v daném regionálním prostředí s využitím strategického pojetí managementu. V zostřujícím se konkurenčním prostředí je kvalitní podniková strategie je jedním ze základních nástrojů strategického řízení k zajištění úspěšného dlouhodobého rozvoje podniku.Zkušenosti se zpracováním podnikové strategie potvrzují, že jak praxe, tak i teorie prošly za poslední dvě desítky let bouřlivým vývojem. Lze současně tvrdit, že v souvislosti s výraznými změnami v ekonomickém a politické oblasti a zvláště v souvislosti s globalizací ekonomiky se tento vývoj nezastaví, ale naopak urychlí. Upevnit a posílit konkurenční pozici podniku v dlouhodobém horizontu znamená, že manažeři ve vedení podniku musí zvládnout základní znalosti a dovednosti, jak kvalitní strategii zpracovávat, a jak ji úspěšně implementovat do života podniku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EE2.3.20.0016" target="_blank" >EE2.3.20.0016: Through the targeted research in the area of small and middle-sized companies to reaching competitive knowledge economy</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
14.mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
ISBN
978-80-210-5513-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
252-258
Publisher name
MU ESF Brno
Place of publication
Brno
Event location
Bořetice
Event date
Jun 22, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—