Perceptions of ethical concepts in Aristotle´s Magna Moralia
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001766" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001766 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vnímání etických koncepcí v Aristotelově Magna Moralia
Original language description
Příspěvek je postaven na Aristotelově díle Magna Moralia. Poukazuje na jeho práci s etickými pojmy. Je také zaměřen na srovnání vnímání etických pojmů. Je také zaměřen na srovnání vnímání etických pojmů v různých epochách.
Czech name
Vnímání etických koncepcí v Aristotelově Magna Moralia
Czech description
Příspěvek je postaven na Aristotelově díle Magna Moralia. Poukazuje na jeho práci s etickými pojmy. Je také zaměřen na srovnání vnímání etických pojmů. Je také zaměřen na srovnání vnímání etických pojmů v různých epochách.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AA - Philosophy and religion
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Komunikacja społeczna - negocjacje - edukacja. Perspektywa wielu kultur.
ISBN
978-83-7780-442-1
Number of pages of the result
16
Pages from-to
155-170
Number of pages of the book
255
Publisher name
Wydawnictwo Adam Marszałek
Place of publication
Toruń
UT code for WoS chapter
—