All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

NEW TRENDS OF TOURISM AND HOTEL MARKETING

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002268" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002268 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    TRENDY V CESTOVNÍM RUCHU A HOTELOVÝ MARKETING

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje problematice cestovního ruchu se zaměřením na nové trendy z pohledu hotelového marketingu. Cestování se stalo neodmyslitelnou součástí našeho života. Na cestovní ruch mají vliv jak změny ve společnosti, tak i změny ekonomické i životního stylu. Mění se zvyky, požadavky i složení hostů. Dochází také ke změnám nároků hostů. Ke slovu se dostává zážitek, dobrodružství, adrenalin nebo zdravý životní styl. Hotelový marketing musí na tyto trendy reagovat. Proto je cílem hotelového marketingu vytvořit takovou atraktivní nabídku produktu cestovního ruchu pro zákazníky, která se těmto změnám dokáže přizpůsobit. V tomto příspěvku jsou shrnuty základní trendy, které ovlivní cestovní ruch v Evropě i ve světě z pohledu hotelového marketingu.

  • Czech name

    TRENDY V CESTOVNÍM RUCHU A HOTELOVÝ MARKETING

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje problematice cestovního ruchu se zaměřením na nové trendy z pohledu hotelového marketingu. Cestování se stalo neodmyslitelnou součástí našeho života. Na cestovní ruch mají vliv jak změny ve společnosti, tak i změny ekonomické i životního stylu. Mění se zvyky, požadavky i složení hostů. Dochází také ke změnám nároků hostů. Ke slovu se dostává zážitek, dobrodružství, adrenalin nebo zdravý životní styl. Hotelový marketing musí na tyto trendy reagovat. Proto je cílem hotelového marketingu vytvořit takovou atraktivní nabídku produktu cestovního ruchu pro zákazníky, která se těmto změnám dokáže přizpůsobit. V tomto příspěvku jsou shrnuty základní trendy, které ovlivní cestovní ruch v Evropě i ve světě z pohledu hotelového marketingu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013.

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    392-399

  • Publisher name

    MAGNANIMITAS

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 9, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article