All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perception of Corporate Social Responsibility in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002340" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002340 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Percepce společenské odpovědnosti podnikání v České republice

  • Original language description

    Společenská odpovědnost firem (CSR) se stává oblastí podnikové sféry, ale uznání rostoucího významu malých a středních podniků vede ke zdůraznění dopadů jejich činnosti nejen v ekonomické, ale i v sociální a environmentální oblasti. Hlavním cílem monografie je analyzovat koncept společenské odpovědnosti podnikání a vlastním šetřením analyzovat a zhodnotit současnou roli konceptu včetně jeho primárních složek (sociální, environmentální a ekonomické) v sektoru malých a středních podniků. Teoretické vymezení konceptu CSR je podloženo provedeným primárním výzkumem, který byl zaměřen na klíčové oblasti motivačních faktorů, bariér, výhod a také na identifikaci hlavních stakeholderů. Zpracování kvantitativních dat vede k verifikaci stanovených hypotéz a dosažení cílů monografie. Závěry práce poukazují na problémové oblasti v přístup malých a středních firem k CSR, identifikují hlavní překážky i výhody. V závěru práce jsou shrnuty přínosy práce a doporučení pro vyšší uplatnitelnost konceptu v

  • Czech name

    Percepce společenské odpovědnosti podnikání v České republice

  • Czech description

    Společenská odpovědnost firem (CSR) se stává oblastí podnikové sféry, ale uznání rostoucího významu malých a středních podniků vede ke zdůraznění dopadů jejich činnosti nejen v ekonomické, ale i v sociální a environmentální oblasti. Hlavním cílem monografie je analyzovat koncept společenské odpovědnosti podnikání a vlastním šetřením analyzovat a zhodnotit současnou roli konceptu včetně jeho primárních složek (sociální, environmentální a ekonomické) v sektoru malých a středních podniků. Teoretické vymezení konceptu CSR je podloženo provedeným primárním výzkumem, který byl zaměřen na klíčové oblasti motivačních faktorů, bariér, výhod a také na identifikaci hlavních stakeholderů. Zpracování kvantitativních dat vede k verifikaci stanovených hypotéz a dosažení cílů monografie. Závěry práce poukazují na problémové oblasti v přístup malých a středních firem k CSR, identifikují hlavní překážky i výhody. V závěru práce jsou shrnuty přínosy práce a doporučení pro vyšší uplatnitelnost konceptu v

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7248-894-0

  • Number of pages

    175

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Place of publication

    Karviná

  • UT code for WoS book