Perception of Corporate Social Responsibility in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002340" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002340 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Percepce společenské odpovědnosti podnikání v České republice
Original language description
Společenská odpovědnost firem (CSR) se stává oblastí podnikové sféry, ale uznání rostoucího významu malých a středních podniků vede ke zdůraznění dopadů jejich činnosti nejen v ekonomické, ale i v sociální a environmentální oblasti. Hlavním cílem monografie je analyzovat koncept společenské odpovědnosti podnikání a vlastním šetřením analyzovat a zhodnotit současnou roli konceptu včetně jeho primárních složek (sociální, environmentální a ekonomické) v sektoru malých a středních podniků. Teoretické vymezení konceptu CSR je podloženo provedeným primárním výzkumem, který byl zaměřen na klíčové oblasti motivačních faktorů, bariér, výhod a také na identifikaci hlavních stakeholderů. Zpracování kvantitativních dat vede k verifikaci stanovených hypotéz a dosažení cílů monografie. Závěry práce poukazují na problémové oblasti v přístup malých a středních firem k CSR, identifikují hlavní překážky i výhody. V závěru práce jsou shrnuty přínosy práce a doporučení pro vyšší uplatnitelnost konceptu v
Czech name
Percepce společenské odpovědnosti podnikání v České republice
Czech description
Společenská odpovědnost firem (CSR) se stává oblastí podnikové sféry, ale uznání rostoucího významu malých a středních podniků vede ke zdůraznění dopadů jejich činnosti nejen v ekonomické, ale i v sociální a environmentální oblasti. Hlavním cílem monografie je analyzovat koncept společenské odpovědnosti podnikání a vlastním šetřením analyzovat a zhodnotit současnou roli konceptu včetně jeho primárních složek (sociální, environmentální a ekonomické) v sektoru malých a středních podniků. Teoretické vymezení konceptu CSR je podloženo provedeným primárním výzkumem, který byl zaměřen na klíčové oblasti motivačních faktorů, bariér, výhod a také na identifikaci hlavních stakeholderů. Zpracování kvantitativních dat vede k verifikaci stanovených hypotéz a dosažení cílů monografie. Závěry práce poukazují na problémové oblasti v přístup malých a středních firem k CSR, identifikují hlavní překážky i výhody. V závěru práce jsou shrnuty přínosy práce a doporučení pro vyšší uplatnitelnost konceptu v
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7248-894-0
Number of pages
175
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Place of publication
Karviná
UT code for WoS book
—