All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Communication with "Difficult" Client in the Area of Social Support

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002388" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002388 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikace s "obtížným " klientem v oblasti státní sociální podpory

  • Original language description

    Příspěvek definuje pojem problematické komunikace z pohledu řízení konfliktů. Objasňuje příčiny a zdroje komunikačních bariér v sociální interakci na základě teorie komunikace a synergického managementu. Všímá si komunikačních situací v sociálně komunikačním diskursu v případech hmotné nouze. Byl sledován průběh komunikace mezi zaměstnancem a klientem Referátu státní sociální podpory v Třinci. Sběr informací proběhl metodou pozorování (zaměřen na klienty) s doplňujícím dotazníkovým šetřením (zaměřeno nazaměstnance). Byly sledovány projevy klientů v oblasti verbální a neverbální komunikace, komunikační bariéry, způsob jednání s klientem a další ukazatele jako například pohlaví, odhadovaný věk apod.

  • Czech name

    Komunikace s "obtížným " klientem v oblasti státní sociální podpory

  • Czech description

    Příspěvek definuje pojem problematické komunikace z pohledu řízení konfliktů. Objasňuje příčiny a zdroje komunikačních bariér v sociální interakci na základě teorie komunikace a synergického managementu. Všímá si komunikačních situací v sociálně komunikačním diskursu v případech hmotné nouze. Byl sledován průběh komunikace mezi zaměstnancem a klientem Referátu státní sociální podpory v Třinci. Sběr informací proběhl metodou pozorování (zaměřen na klienty) s doplňujícím dotazníkovým šetřením (zaměřeno nazaměstnance). Byly sledovány projevy klientů v oblasti verbální a neverbální komunikace, komunikační bariéry, způsob jednání s klientem a další ukazatele jako například pohlaví, odhadovaný věk apod.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Teoria i praktyka działań komunikacyjnych w poradnictwie i terapii

  • ISBN

    978-83-7780-683-8

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    153-169

  • Number of pages of the book

    239

  • Publisher name

    Wydawnictwo Adam Marszałek

  • Place of publication

    Toruń

  • UT code for WoS chapter