Communication with "Difficult" Client in the Area of Social Support
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002388" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002388 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikace s "obtížným " klientem v oblasti státní sociální podpory
Original language description
Příspěvek definuje pojem problematické komunikace z pohledu řízení konfliktů. Objasňuje příčiny a zdroje komunikačních bariér v sociální interakci na základě teorie komunikace a synergického managementu. Všímá si komunikačních situací v sociálně komunikačním diskursu v případech hmotné nouze. Byl sledován průběh komunikace mezi zaměstnancem a klientem Referátu státní sociální podpory v Třinci. Sběr informací proběhl metodou pozorování (zaměřen na klienty) s doplňujícím dotazníkovým šetřením (zaměřeno nazaměstnance). Byly sledovány projevy klientů v oblasti verbální a neverbální komunikace, komunikační bariéry, způsob jednání s klientem a další ukazatele jako například pohlaví, odhadovaný věk apod.
Czech name
Komunikace s "obtížným " klientem v oblasti státní sociální podpory
Czech description
Příspěvek definuje pojem problematické komunikace z pohledu řízení konfliktů. Objasňuje příčiny a zdroje komunikačních bariér v sociální interakci na základě teorie komunikace a synergického managementu. Všímá si komunikačních situací v sociálně komunikačním diskursu v případech hmotné nouze. Byl sledován průběh komunikace mezi zaměstnancem a klientem Referátu státní sociální podpory v Třinci. Sběr informací proběhl metodou pozorování (zaměřen na klienty) s doplňujícím dotazníkovým šetřením (zaměřeno nazaměstnance). Byly sledovány projevy klientů v oblasti verbální a neverbální komunikace, komunikační bariéry, způsob jednání s klientem a další ukazatele jako například pohlaví, odhadovaný věk apod.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Teoria i praktyka działań komunikacyjnych w poradnictwie i terapii
ISBN
978-83-7780-683-8
Number of pages of the result
9
Pages from-to
153-169
Number of pages of the book
239
Publisher name
Wydawnictwo Adam Marszałek
Place of publication
Toruń
UT code for WoS chapter
—