Methodology of evaluation of transport public service including definition of typical municipalities and special purpose database
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48535664%3A_____%2F06%3A%230000280" target="_blank" >RIV/48535664:_____/06:#0000280 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika hodnocení dopravní obslužnosti obcí ČR včetně definice typických představitelů obcí a jednoúčelové databáze
Original language description
Metodika řešení je založena na statistické analýze vybraných ukazatelů, které lze objektivně zjistit z disponibilních dat, přiřadit k jednotlivým obcím Analýza jednotlivých obcí je dále doplněna agregací na úroveň typických představitelů obcí, které bylydefinovány na základě statistické analýzy obcí a jejich charakteristik (funkcí) v systému dopravní obslužnosti. a) z hlediska velikosti obcí: do 500 obyvatel, od 500 do 5 000, 5 000 až 20 000 a nad 20 000 obyvatel; b)územní působnosti: obec s pověřenýmobecním úřadem, rozšířenou působností, okres, kraj; c) dopravní funkce: regionální a meziregionální dopravní uzly a zastávky rychlíkové dopravy, a to tak, aby bylo možné srovnat současnou úroveň dopravní obslužnosti mezi jednotlivými kraji. Analýzy jsouzaloženy na těchto rozhodujících datech: údaje o obcích jízdní řády zastávky a jejich zeměpisné polohy a propojení na obce ? CHAPS, mapový podklad, dále na údajích o standardech dopravní obslužnosti v krajích a obcích: - webové stránky kr
Czech name
Metodika hodnocení dopravní obslužnosti obcí ČR včetně definice typických představitelů obcí a jednoúčelové databáze
Czech description
Metodika řešení je založena na statistické analýze vybraných ukazatelů, které lze objektivně zjistit z disponibilních dat, přiřadit k jednotlivým obcím Analýza jednotlivých obcí je dále doplněna agregací na úroveň typických představitelů obcí, které bylydefinovány na základě statistické analýzy obcí a jejich charakteristik (funkcí) v systému dopravní obslužnosti. a) z hlediska velikosti obcí: do 500 obyvatel, od 500 do 5 000, 5 000 až 20 000 a nad 20 000 obyvatel; b)územní působnosti: obec s pověřenýmobecním úřadem, rozšířenou působností, okres, kraj; c) dopravní funkce: regionální a meziregionální dopravní uzly a zastávky rychlíkové dopravy, a to tak, aby bylo možné srovnat současnou úroveň dopravní obslužnosti mezi jednotlivými kraji. Analýzy jsouzaloženy na těchto rozhodujících datech: údaje o obcích jízdní řády zastávky a jejich zeměpisné polohy a propojení na obce ? CHAPS, mapový podklad, dále na údajích o standardech dopravní obslužnosti v krajích a obcích: - webové stránky kr
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
AP - Municipal, regional and transportation planning
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1F54E%2F044%2F110" target="_blank" >1F54E/044/110: Comparison of public transport service for municipalities in the Czech Republic and setting up the standards of basic transport service.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
MD ČR, Velké kolegium
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
30
Foreign attendee count
4
Type of event by attendee nationality
EUR - Evropská akce