All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate Social Responsibility - Analysis of Benefits

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500638" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500638 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza přínosů koncepce Corporate Social Responsibility

  • Original language description

    Odpovědné podnikání přispívá k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Podporou této skutečnosti je koncepce CSR, která se promítá paralelně ve třech rovinách, a to ekonomické, environmentální a sociální. Společenská odpovědnost firem je závazek podniku chovat se eticky, přispívat k ekonomicky udržitelnému růstu, zasazovat se o zlepšování kvality života zaměstnanců a jejich rodin, lokální komunity a společnosti jako celku. Corporate Social Responsibility je koncepce, která je významná pro získávání konkurenční výhody, neboť celá řada aktivit v oblasti CSR má inovativní charakter. Společensky odpovědná strategie firmy vzniká na základě dialogu s klíčovými partnery - se zaměstnanci, akcionáři, neziskovými organizacemi, vládou, zákazníky a s dalšími partnery a institucemi. Příspěvek je zaměřen na analýzu a vyhodnocení přínosů CSR jako faktoru výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku v podmínkách 21. století.

  • Czech name

    Analýza přínosů koncepce Corporate Social Responsibility

  • Czech description

    Odpovědné podnikání přispívá k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Podporou této skutečnosti je koncepce CSR, která se promítá paralelně ve třech rovinách, a to ekonomické, environmentální a sociální. Společenská odpovědnost firem je závazek podniku chovat se eticky, přispívat k ekonomicky udržitelnému růstu, zasazovat se o zlepšování kvality života zaměstnanců a jejich rodin, lokální komunity a společnosti jako celku. Corporate Social Responsibility je koncepce, která je významná pro získávání konkurenční výhody, neboť celá řada aktivit v oblasti CSR má inovativní charakter. Společensky odpovědná strategie firmy vzniká na základě dialogu s klíčovými partnery - se zaměstnanci, akcionáři, neziskovými organizacemi, vládou, zákazníky a s dalšími partnery a institucemi. Příspěvek je zaměřen na analýzu a vyhodnocení přínosů CSR jako faktoru výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku v podmínkách 21. století.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JP - Industrial processes and processing

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inovácie 2008

  • ISBN

    978-80-8096-062-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    AlumniPress

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    May 28, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article