Corporate Social Responsibility - Analysis of Benefits
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500638" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500638 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza přínosů koncepce Corporate Social Responsibility
Original language description
Odpovědné podnikání přispívá k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Podporou této skutečnosti je koncepce CSR, která se promítá paralelně ve třech rovinách, a to ekonomické, environmentální a sociální. Společenská odpovědnost firem je závazek podniku chovat se eticky, přispívat k ekonomicky udržitelnému růstu, zasazovat se o zlepšování kvality života zaměstnanců a jejich rodin, lokální komunity a společnosti jako celku. Corporate Social Responsibility je koncepce, která je významná pro získávání konkurenční výhody, neboť celá řada aktivit v oblasti CSR má inovativní charakter. Společensky odpovědná strategie firmy vzniká na základě dialogu s klíčovými partnery - se zaměstnanci, akcionáři, neziskovými organizacemi, vládou, zákazníky a s dalšími partnery a institucemi. Příspěvek je zaměřen na analýzu a vyhodnocení přínosů CSR jako faktoru výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku v podmínkách 21. století.
Czech name
Analýza přínosů koncepce Corporate Social Responsibility
Czech description
Odpovědné podnikání přispívá k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Podporou této skutečnosti je koncepce CSR, která se promítá paralelně ve třech rovinách, a to ekonomické, environmentální a sociální. Společenská odpovědnost firem je závazek podniku chovat se eticky, přispívat k ekonomicky udržitelnému růstu, zasazovat se o zlepšování kvality života zaměstnanců a jejich rodin, lokální komunity a společnosti jako celku. Corporate Social Responsibility je koncepce, která je významná pro získávání konkurenční výhody, neboť celá řada aktivit v oblasti CSR má inovativní charakter. Společensky odpovědná strategie firmy vzniká na základě dialogu s klíčovými partnery - se zaměstnanci, akcionáři, neziskovými organizacemi, vládou, zákazníky a s dalšími partnery a institucemi. Příspěvek je zaměřen na analýzu a vyhodnocení přínosů CSR jako faktoru výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku v podmínkách 21. století.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JP - Industrial processes and processing
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Inovácie 2008
ISBN
978-80-8096-062-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
AlumniPress
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
May 28, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—