All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Hybrid body of the rail vehicle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F13%3A43921631" target="_blank" >RIV/49777513:23210/13:43921631 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hybridní skříň kolejového vozidla

  • Original language description

    Hybridní skříň kolejového vozidla představuje kvalitativně nový přístup ke konstrukci hrubé stavby skříně kolejového vozidla. Spodek (hlavní rám) skříně je vytvořen jako svařenec z oceli o vysoké mezi kluzu, s vlnitou nerezovou podlahou. Podélníky jsou tvarově přizpůsobené pro spojení se sendvičovými moduly bočnic. Bočnicové moduly jsou vytvořeny jako kompozitní sendvičové panely s vnějším a vnitřním potahem ze skelného kompozitu, s pěnovým jádrem. Obvod panelu je vyztužen ocelovými obdélníkovými dutýmiprofily. Spojení s podélníkem je provedeno kombinovaným lepeným a šroubovým spojem. Střešní část skříně je složena ze dvou komponent. Jedním je ocelová vaznice, druhým jsou střešní kompozitní moduly. Jsou vytvořeny jako sendvičové panely, složené z vnějšího a vnitřního potahu a voštinového jádra. Spojení vaznice s bočnicovými moduly je provedeno kombinovaným spojem lepeným a šroubovaným. Spojení střešních panelů s vaznicí i panelů navzájem je provedeno lepeným spojem.

  • Czech name

    Hybridní skříň kolejového vozidla

  • Czech description

    Hybridní skříň kolejového vozidla představuje kvalitativně nový přístup ke konstrukci hrubé stavby skříně kolejového vozidla. Spodek (hlavní rám) skříně je vytvořen jako svařenec z oceli o vysoké mezi kluzu, s vlnitou nerezovou podlahou. Podélníky jsou tvarově přizpůsobené pro spojení se sendvičovými moduly bočnic. Bočnicové moduly jsou vytvořeny jako kompozitní sendvičové panely s vnějším a vnitřním potahem ze skelného kompozitu, s pěnovým jádrem. Obvod panelu je vyztužen ocelovými obdélníkovými dutýmiprofily. Spojení s podélníkem je provedeno kombinovaným lepeným a šroubovým spojem. Střešní část skříně je složena ze dvou komponent. Jedním je ocelová vaznice, druhým jsou střešní kompozitní moduly. Jsou vytvořeny jako sendvičové panely, složené z vnějšího a vnitřního potahu a voštinového jádra. Spojení vaznice s bočnicovými moduly je provedeno kombinovaným spojem lepeným a šroubovaným. Spojení střešních panelů s vaznicí i panelů navzájem je provedeno lepeným spojem.

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FR-TI3%2F449" target="_blank" >FR-TI3/449: Research and Development of Hybrid Body of Railway Vehicle</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    21200-FV001-2013

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Hybridní skříň kolejového vozidla představuje kvalitativně nový přístup ke konstrukci hrubé stavby skříně kolejového vozidla. Smlouva o využití výsledků dosažených při řešení projektu výzkumu a vývoje. 16.5.2014. Škoda Transportation a.s.,Borská 2922/32,30100 Plzeň, kontaktní osoba: Doc.Ing. Petr Heller, CSc., Regionální technologický institut, Univerzitní 22 , Plzeň 30100, 37763 8207, pheller@kks.zcu.cz

  • Economical parameters

    Použitím této metody dojde k výraznému odlehčení celé konstrukce skříně kolejového vozidla, čím dojed ke snížení provozich nákladů přibližně o 8 %.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    49777513

  • Owner name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Licence fee requirement

    N - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek

  • Web page