All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Hybrid body of the rail vehicle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F13%3A43921664" target="_blank" >RIV/49777513:23210/13:43921664 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hybridní skříň kolejového vozidla

  • Original language description

    Hybridní skříň kolejového vozidla představuje kvalitativně nový přístup ke konstrukci hrubé stavby skříně kolejového vozidla. Spodek (hlavní rám) skříně je vytvořen jako svařenec z oceli o vysoké mezi kluzu, s vlnitou nerezovou podlahou. Podélníky jsou tvarově přizpůsobené pro spojení se sendvičovými moduly bočnic. Bočnicové moduly jsou vytvořeny jako kompozitní sendvičové panely s vnějším a vnitřním potahem ze skelného kompozitu, s pěnovým jádrem. Obvod panelu je vyztužen ocelovými obdélníkovými dutýmiprofily. Spojení s podélníkem je provedeno kombinovaným lepeným a šroubovým spojem. Střešní část skříně je složena ze dvou komponent. Jedním je ocelová vaznice, druhým jsou střešní kompozitní moduly. Jsou vytvořeny jako sendvičové panely, složené z vnějšího a vnitřního potahu a voštinového jádra. Spojení vaznice s bočnicovými moduly je provedeno kombinovaným spojem lepeným a šroubovaným. Spojení střešních panelů s vaznicí i panelů navzájem je provedeno lepeným spojem.

  • Czech name

    Hybridní skříň kolejového vozidla

  • Czech description

    Hybridní skříň kolejového vozidla představuje kvalitativně nový přístup ke konstrukci hrubé stavby skříně kolejového vozidla. Spodek (hlavní rám) skříně je vytvořen jako svařenec z oceli o vysoké mezi kluzu, s vlnitou nerezovou podlahou. Podélníky jsou tvarově přizpůsobené pro spojení se sendvičovými moduly bočnic. Bočnicové moduly jsou vytvořeny jako kompozitní sendvičové panely s vnějším a vnitřním potahem ze skelného kompozitu, s pěnovým jádrem. Obvod panelu je vyztužen ocelovými obdélníkovými dutýmiprofily. Spojení s podélníkem je provedeno kombinovaným lepeným a šroubovým spojem. Střešní část skříně je složena ze dvou komponent. Jedním je ocelová vaznice, druhým jsou střešní kompozitní moduly. Jsou vytvořeny jako sendvičové panely, složené z vnějšího a vnitřního potahu a voštinového jádra. Spojení vaznice s bočnicovými moduly je provedeno kombinovaným spojem lepeným a šroubovaným. Spojení střešních panelů s vaznicí i panelů navzájem je provedeno lepeným spojem.

Classification

  • Type

    F<sub>uzit</sub> - Utility model

  • CEP classification

    JI - Composite materials

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FR-TI3%2F449" target="_blank" >FR-TI3/449: Research and Development of Hybrid Body of Railway Vehicle</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Patent/design ID

    26167

  • Publisher

    CZ001 -

  • Publisher name

    Industrial Property Office

  • Place of publication

    Prague

  • Publication country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Date of acceptance

  • Owner name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Method of use

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Usage type

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence