All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of complaint processes in a manufacturing company using a BI tool

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F21%3A43963346" target="_blank" >RIV/49777513:23210/21:43963346 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://dspace5.zcu.cz/bitstream/11025/46451/2/PI2021%20-%20sbornik_komplet-193-200.pdf" target="_blank" >https://dspace5.zcu.cz/bitstream/11025/46451/2/PI2021%20-%20sbornik_komplet-193-200.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24132/PI.2021.07927.189-196" target="_blank" >10.24132/PI.2021.07927.189-196</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení reklamačních procesů ve výrobním podniku pomocí BI nástroje

  • Original language description

    Článek se zabývá možnostmi využití business intelligence nástrojů při práci s daty ve výrobním podniku. Jedná se o proces standardizace datových vstupů, automatizace jejich zpracování, vyhodnocení a tvorby grafických výstupů za účelem zvýšení efektivity práce s daty. Je zde popsána konkrétní případová studie věnující se datům o reklamacích přijatých od zákazníků. Požadovaným výstupem jsou automaticky generované měsíční reporty. V článku je představen postup vedoucí k digitalizaci a automatizaci hodnocení reklamačních procesů s následnou tvorbou grafických výstupů.

  • Czech name

    Hodnocení reklamačních procesů ve výrobním podniku pomocí BI nástroje

  • Czech description

    Článek se zabývá možnostmi využití business intelligence nástrojů při práci s daty ve výrobním podniku. Jedná se o proces standardizace datových vstupů, automatizace jejich zpracování, vyhodnocení a tvorby grafických výstupů za účelem zvýšení efektivity práce s daty. Je zde popsána konkrétní případová studie věnující se datům o reklamacích přijatých od zákazníků. Požadovaným výstupem jsou automaticky generované měsíční reporty. V článku je představen postup vedoucí k digitalizaci a automatizaci hodnocení reklamačních procesů s následnou tvorbou grafických výstupů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20301 - Mechanical engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů