All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educating future mechanical and industrial engineers in areas relevant to Industry 4.0

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F23%3A43968574" target="_blank" >RIV/49777513:23210/23:43968574 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/49777513:23420/23:43968574

  • Result on the web

    <a href="http://www.didinfo.net/images/Zbornik_DidInfo%202023_final%201.pdf" target="_blank" >http://www.didinfo.net/images/Zbornik_DidInfo%202023_final%201.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávání budoucích strojních a průmyslových inženýru v oblastech důležitých pro Industry 4.0

  • Original language description

    Článek popisuje zvolený přístup při výuce algoritmizace a základů programování budoucích strojních inženýrů. Tito studenti mají při příchodu na vysokou školu se strojírenským zaměřením téměř nulové znalosti algoritmizace i programování. Z tohoto důvodu byla právě pro výuku algoritmizace a přiblížení vybraných aspektů Industry 4.0 zvoleno využívání STEM programovatelných stavebnic na námi navržených modelech. Je samozřejmě nutné brát v potaz, že budoucí strojní inženýři nikdy nebudou informatici, ale že musí získat alespoň základní principiální přehled i v tomto oboru. Na základě realizovaných dotazníků jsou v článku popsaná hodnocení studentů na zvolený přístup k výuce algoritmizace a základů programování řešená právě pro ne informatiky.

  • Czech name

    Vzdělávání budoucích strojních a průmyslových inženýru v oblastech důležitých pro Industry 4.0

  • Czech description

    Článek popisuje zvolený přístup při výuce algoritmizace a základů programování budoucích strojních inženýrů. Tito studenti mají při příchodu na vysokou školu se strojírenským zaměřením téměř nulové znalosti algoritmizace i programování. Z tohoto důvodu byla právě pro výuku algoritmizace a přiblížení vybraných aspektů Industry 4.0 zvoleno využívání STEM programovatelných stavebnic na námi navržených modelech. Je samozřejmě nutné brát v potaz, že budoucí strojní inženýři nikdy nebudou informatici, ale že musí získat alespoň základní principiální přehled i v tomto oboru. Na základě realizovaných dotazníků jsou v článku popsaná hodnocení studentů na zvolený přístup k výuce algoritmizace a základů programování řešená právě pro ne informatiky.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů