Teaching of principles of object-oriented programming in the creation of games
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801O2J" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801O2J - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka principů objektově orientovaného programování při tvorbě her
Original language description
V příspěvku popíšeme proces výuky základních principů objektově orientovaného programování ve skupině studentů, budoucích učitelů informatiky na základních školách. Tematicky jsou projekty, které jsou v rámci výuky realizovány a na nichž jsou základní prvky objektově orientovaného programování prezentovány, zaměřeny na jednoduché počítačové hry. Při výuce základních principů programování postupně vznikají třidy a objekty, z kterých jsou vytvářené hry různé obtížnosti - hry, které se hrají samy, hry ovládané myši či klávesnicí nebo graficky zpracované hry využívající mnoho objektů. Tvorba her je pro studenty motivující a zajímavá. Současně sleduje také didaktické cíle - ukázat studentům možnosti, jak lze ve výuce programování pracovat s dětmi na základní škole.
Czech name
Výuka principů objektově orientovaného programování při tvorbě her
Czech description
V příspěvku popíšeme proces výuky základních principů objektově orientovaného programování ve skupině studentů, budoucích učitelů informatiky na základních školách. Tematicky jsou projekty, které jsou v rámci výuky realizovány a na nichž jsou základní prvky objektově orientovaného programování prezentovány, zaměřeny na jednoduché počítačové hry. Při výuce základních principů programování postupně vznikají třidy a objekty, z kterých jsou vytvářené hry různé obtížnosti - hry, které se hrají samy, hry ovládané myši či klávesnicí nebo graficky zpracované hry využívající mnoho objektů. Tvorba her je pro studenty motivující a zajímavá. Současně sleduje také didaktické cíle - ukázat studentům možnosti, jak lze ve výuce programování pracovat s dětmi na základní škole.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Didinfo & Didactig 2017
ISBN
978-80-557-1216-1
ISSN
2454-051X
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
122-127
Publisher name
UMB
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Apr 5, 2017
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—