All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Vehicle Advanced Power Management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F11%3A43897785" target="_blank" >RIV/49777513:23220/11:43897785 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Advanced Power Management vozidla

  • Original language description

    Pokročilá správa energie (advanced power management, APMV) vozidla je nadstavba nad základní správu energie (basic power management, BPMV). Hlavní výhodou APMV je schopnost optimalizovat energii potřebnou k projetí celé uvažované trasy, a tedy zahrnout do optimalizace profil trati a aktuální situaci na trati. Teoretickým východiskem je metoda známá jako Markovský rozhodovací proces (Markov decision process). Je odvozen dynamický stavový model vozidla řízeného BPMV a cenová funkce definující cenu provozuvozidla. Vlastní optimalizační algoritmus pak navrhuje strategii volby režimu BPMV tak, aby minimalizoval náklady na projetí předpokládané trasy. Parametry stavového modelu a cenové funkce jsou určeny simulačně. Funkčnost navrženého algoritmu je ověřenasimulačně a srovnána s funkcí neoptimalizovaného BPMV.

  • Czech name

    Advanced Power Management vozidla

  • Czech description

    Pokročilá správa energie (advanced power management, APMV) vozidla je nadstavba nad základní správu energie (basic power management, BPMV). Hlavní výhodou APMV je schopnost optimalizovat energii potřebnou k projetí celé uvažované trasy, a tedy zahrnout do optimalizace profil trati a aktuální situaci na trati. Teoretickým východiskem je metoda známá jako Markovský rozhodovací proces (Markov decision process). Je odvozen dynamický stavový model vozidla řízeného BPMV a cenová funkce definující cenu provozuvozidla. Vlastní optimalizační algoritmus pak navrhuje strategii volby režimu BPMV tak, aby minimalizoval náklady na projetí předpokládané trasy. Parametry stavového modelu a cenové funkce jsou určeny simulačně. Funkčnost navrženého algoritmu je ověřenasimulačně a srovnána s funkcí neoptimalizovaného BPMV.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FR-TI1%2F343" target="_blank" >FR-TI1/343: *New generation of public transport free-wheeled vehicles with high energy efficiency and minimized environmental impact</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.