All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The drive with medium frequency transformer and matrix converter - Input filter parameters

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F11%3A43899290" target="_blank" >RIV/49777513:23220/11:43899290 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pohon se středofrekvenčním transformátorem a maticovým měničem - parametry vstupního filtru

  • Original language description

    V dnešní době je v moderních vozidlech střídavé železniční trakce používáno zapojení se vstupním filtrem na vstupu trakčního transformátoru a s pulsním usměrňovačem, SS meziobvodem a střídačem s trakčními motory na výstupu. Pro použití tohoto vozidla prosousední zahraniční sítě je vyžadován velký těžký transformátor pracující na frekvenci 16,7Hz. Hmotnost transformátoru je možno snížit zvýšením frekvence napájecího napětí. To lze realizovat přidáním měniče frekvence na vstupní vysokonapěťovou stranu transformátoru. Při dnešních prvcích na max 6,5kV tak vychází cca 13 měničů v sériovém spojení. Lze použít nepřímé měniče s pulsním usměrňovačem, maticové měniče, nebo víceúrovňové měniče. Tento příspěvek se zabývá variantou s maticovými měniči. Koncepce modelu je vstupní LC filtr - 2 moduly 1f maticových měničů v sériovém uspořádání - středofrekvenční transformátor - 1f pulsní usměrňovač - 3f střídač - 3f motor. Další část je věnována analýze parametrů prvků vstupního filtru maticového mě

  • Czech name

    Pohon se středofrekvenčním transformátorem a maticovým měničem - parametry vstupního filtru

  • Czech description

    V dnešní době je v moderních vozidlech střídavé železniční trakce používáno zapojení se vstupním filtrem na vstupu trakčního transformátoru a s pulsním usměrňovačem, SS meziobvodem a střídačem s trakčními motory na výstupu. Pro použití tohoto vozidla prosousední zahraniční sítě je vyžadován velký těžký transformátor pracující na frekvenci 16,7Hz. Hmotnost transformátoru je možno snížit zvýšením frekvence napájecího napětí. To lze realizovat přidáním měniče frekvence na vstupní vysokonapěťovou stranu transformátoru. Při dnešních prvcích na max 6,5kV tak vychází cca 13 měničů v sériovém spojení. Lze použít nepřímé měniče s pulsním usměrňovačem, maticové měniče, nebo víceúrovňové měniče. Tento příspěvek se zabývá variantou s maticovými měniči. Koncepce modelu je vstupní LC filtr - 2 moduly 1f maticových měničů v sériovém uspořádání - středofrekvenční transformátor - 1f pulsní usměrňovač - 3f střídač - 3f motor. Další část je věnována analýze parametrů prvků vstupního filtru maticového mě

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA102%2F09%2F1164" target="_blank" >GA102/09/1164: Interaction of power electronics systems with their environment</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů