All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of practical training of Physiotherapists

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23310%2F12%3A43916377" target="_blank" >RIV/49777513:23310/12:43916377 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Evaluace praktické výuky fyzioterapeutů

  • Original language description

    Práce předkládá evaluační hodnocení praktické výuky předmětu Cvičení z fyzioterapie na Katedře fyzioterapie a ergoterapie Fakulty zdravotnických studií Západočeské univerzity v Plzni za akademické roky 2008/09 - 2011/12. K výzkumu vedla potřeba ověřit kvalitu praktické výuky. Evaluační dotazník o 7 uzavřených otázkách a jedné otevřené byl rozdán studentům fyzioterapie na konci každého letního výukového semestru. Otázky směřovali ke kvalitě výuky. Z výsledků je patrné, že studenti preferují výuku odbornými asistenty katedry. Jejich zapojení do výuky se ale v současných podmínkách nového Zákona č. 372/2011 Sb. jeví jako velice složité. Je třeba zvýšit komunikaci s ambulantními zařízeními a zajistit lepší edukovanost studentů o účelu těchto praxí.

  • Czech name

    Evaluace praktické výuky fyzioterapeutů

  • Czech description

    Práce předkládá evaluační hodnocení praktické výuky předmětu Cvičení z fyzioterapie na Katedře fyzioterapie a ergoterapie Fakulty zdravotnických studií Západočeské univerzity v Plzni za akademické roky 2008/09 - 2011/12. K výzkumu vedla potřeba ověřit kvalitu praktické výuky. Evaluační dotazník o 7 uzavřených otázkách a jedné otevřené byl rozdán studentům fyzioterapie na konci každého letního výukového semestru. Otázky směřovali ke kvalitě výuky. Z výsledků je patrné, že studenti preferují výuku odbornými asistenty katedry. Jejich zapojení do výuky se ale v současných podmínkách nového Zákona č. 372/2011 Sb. jeví jako velice složité. Je třeba zvýšit komunikaci s ambulantními zařízeními a zajistit lepší edukovanost studentů o účelu těchto praxí.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    FQ - Public health system, social medicine

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů